Najfajniejszy słownik marketingu internetowego. Stworzony dla przedsiębiorców, którzy oczekują rezultatów. Wszystkie te skomplikowane terminy, wyjaśniamy tak prosto, jak to tylko możliwe.
Wezwanie do działania Call-to-Action (CTA) to krótkie polecenie, najczęściej w formie przycisku, które ma przekonać odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji, np. złożenia zamówienia na stronie internetowej.
Wezwanie do działania Call-to-Action (CTA) to krótkie polecenie, najczęściej w formie przycisku, które ma przekonać odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji, np. złożenia zamówienia na stronie internetowej.
Wezwanie do działania Call-to-Action (CTA) to krótkie polecenie, najczęściej w formie przycisku, które ma przekonać odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji, np. złożenia zamówienia na stronie internetowej.
Wezwanie do działania Call-to-Action (CTA) to krótkie polecenie, najczęściej w formie przycisku, które ma przekonać odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji, np. złożenia zamówienia na stronie internetowej.
Wezwanie do działania Call-to-Action (CTA) to krótkie polecenie, najczęściej w formie przycisku, które ma przekonać odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji, np. złożenia zamówienia na stronie internetowej.
Wezwanie do działania Call-to-Action (CTA) to krótkie polecenie, najczęściej w formie przycisku, które ma przekonać odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji, np. złożenia zamówienia na stronie internetowej.