Od rozpoznania okazji do szybkiego
rozwoju firmy, po efektywny plan
realizacji - Strategia to paliwo
rakietowe startującej marki.
Skuteczna strategia marketingowa to plan zorientowany na maksymalne zyski. Jest to narzędzie, które pomaga przedsiębiorcom w wyborze, ustaleniu priorytetów i planowaniu efektywnych działań marketingowych.
Szansa sukcesu marketera
z udokumentowaną strategią
zwiększa się aż pięciokrotnie.
Szansa sukcesu marketera
z udokumentowaną strategią
zwiększa się aż pięciokrotnie.
* Badanie amerykańskich przedsiębiorstw
Nathan Ellering 2019r.
Tak jak dobrze napisany biznesplan, strategia staje się drogowskazem. Mapą, będącą podstawowym narzędziem pracy marketingu.
Strategia pozwala komunikować się spójnym głosem.
Prostym, zrozumiałym i przekonującym klienta.
To zbiór bardzo konkretnych wzorców i reguł
tworzonych do osiągania dużej efektywności.
Tonu głosu, sposób komunikacji marki.
Styl prezentacji graficznej.
Rodzaj i miejsce reklam.
Do celu. Krok po kroku.
Ten plan marketingowy określa najbardziej dochodowe działania, jakie jesteś w stanie podjąć w swojej obecnej sytuacji. Jest opracowany pod Twoją dostępność czasową i budżetu.
Jeśli masz mały budżet i niewiele wolnego czasu, rozpoczniemy od takich taktyk, które można wykorzystywać przy minimalnym wkładzie finansowym i niewielkim
Na 50-100 stronach powiemy Ci dokładnie o tym co robić, oraz w jaki sposób to robić – krok po kroku.
Naszym celem jest stworzenie dokumentu, który będzie jedynym źródłem, z jakiego będziesz musiał korzystać, aby osiągnąć swoje wyznaczone cele biznesowe.
Członkowie owocnego zespołu niejednokrotnie pokazali światu, że są w stanie generować duże zyski dla klientów. Sprawdź sam!
Powód dla którego jesteśmy w stanie osiągać rezultaty, które osiągamy jest jeden – nigdy nie rozpoczynamy kampanii reklamowej bez opracowania solidnej strategii.
Gdy przedsiębiorca zaczyna sobie zdawać sprawę z całego potencjału wzrostu, jaki posiada jego biznes, w firmie zaczyna się dziać prawdziwa magia.
Właściwe rozwiązanie dla Twojej firmy może przybrać różne
formaty, w zależności od Twojej sytuacji biznesowej i celów
marketingowych w danym momencie.
Które taktyki będą najbardziej efektywne w realizacji Twojego celu? Choć każda strategia tworzona jest indywidualnie, to można wyróżnić kilka elementów wspólnych dla wielu z nich.
Twoje cele biznesowe tłumaczymy
na cele marketingowe tak aby znaleźć
najmniej wymagające drogi ich osiągnięcia.
Tworzymy profile konsumenckie. Szukamy
efektywnych dróg komunikacji i ustalamy, która
grupa docelowa ma najwyższy priorytet dla zysku.
Analizujemy najlepszą konkurencję, by
zrozumieć, w jaki sposób stworzymy
ogromną konkurencyjną przewagę.
Projektujemy kuloodporny system, który
poprowadzi klienta od pierwszego
kontaktu z Twoim biznesem
do pierwszej transakcji.
A potem do kolejnych.
Rdzeń owocnej strategii marketingowej to konkretny plan działania. Mówi o tym jakie działania podejmować, kiedy i w jakiej kolejności. Dobór działań jest zależny od Twojej dostępności czasowej oraz budżetu.
Konkretny plan działania
Po zaprojektowaniu obu lejków sprzedażowych, szeregujemy wszystkie taktyki w logiczny plan działania, który zapewnia tobie jak najwyższy zwrot z inwestycji przy minimalnym wysiłku.
Cele krótkodystansowe
Działania operacyjne
Kalendarz działań i oś czasu.
Cele długodystansowe
Monitoring - Pomiar i statystyki
Sekwencje automatyzacji
Klienci pozyskani przez Ciebie w pierwszych
miesiącach sprawiają, że Twój budżet się powiększa
i tym samym odblokowuje kolejne etapy planu.
Każde działanie jest opisane krok po kroku w wyczerpujący sposób wewnątrz strategii. Tak aby klient znał dokładną instrukcję potrzebą do wprowadzenia danej taktyki w życie. Unikamy marketingowego żargonu, a jeśli temat jest zaawansowany – odsyłamy do sprawdzonych źródeł.
Zawsze dostosowujemy kanały komunikacji marketingowej i nasze plany działania do potrzeb naszych klientów. Oznacza to, że jeśli Twój model biznesowy jest eksperymentalny – możemy skupić się na horyzoncie krótkoterminowym zamiast na planie 12-miesięcznym.
W świecie, w którym Twojego potencjalnego klienta od konkurencji
dzieli jedynie kilka kliknięć, należy starannie zaplanować to, w jaki
sposób będziemy się wyróżniać - zarówno słowem jak i obrazem.
Wizerunkowe cele firmy
Architektura i standardy marki
Storytelling - Nasza opowieść
Jak się wyróżniamy
Pożądane Emocje
Logo i zasady ekspozycji.
Zasady komunikacji werbalnej
Typografia i hierarchia wizualna
Markowy styl ilustracji i fotografii
Personal branding
Czy opowieść Twojej firmy jest ciekawa? Czy jest wiarygodna? Czy ta narracja skutecznie motywuje do współpracy z Tobą?
Marka, to rodzaj doświadczenia.
Emocje, które należy starannie
zaprojektować i wdrożyć.
W jaki sposób sprawimy, że klienci będą rozpoznawać markę nawet wtedy gdy nie będą widzieć jej logotypu?
To tylko niektóre z wielu zagadnień, które pomożemy Ci rozwiązać.
Agnieszka Marchewka
ubranka dziecięce
Piotr Parol
trójmiejski food truck
Przemek Majewski
Software house
Międzynarodowe korporacje.
Lokalni przedsiębiorcy.
Instytucje publiczne.
Amerykańska agencja ratingowa “Rating
Capitan” plasuje nas w swoim raporcie w
gronie 10 najlepszych agencji w Polsce.(Na podstawie realnych opinii)
Masz plan na marketing w budżecie od 0 – 5,000 PLN miesięcznie.
Prowadzisz małą firmę, lub jesteś jeszcze na etapie pomysłu, więc wszystko trzeba zaplanować od zera. Pracujesz w pojedynkę, lub posiadasz mały zespół. Nie masz wiele czasu na prowadzenie marketingu.
Co otrzymasz:
50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem w wysokości
0 - 5,000 PLN
Jednorazowa inwestycja: 7500 PLN netto
Płatne w 2 ratach po 3750 PLN
Gdy na marketing planujesz od 5,000 – 10,000 PLN miesięcznie.
Twój budżet jest większy, więc musimy poświęcić więcej czasu na rozdysponowanie go w najbardziej korzystny sposób. Posiadasz zespół pracowników, chcesz znacznie zwiększyć rozmiar swojej firmy w ciągu 6-12 miesięcy.
Co otrzymasz:
50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem w wysokości
5,000 - 10,000 PLN
Jednorazowa inwestycja: 7500 PLN netto
Płatne w 2 ratach po 3750 PLN
Jeśli na marketing przeznaczasz ponad 10,000 PLN miesięcznie.
Masz ambitne plany i pokaźny budżet marketingowy. Jeśli jeteś startupem technolgicznym lub startupem z branży blockchain to wariant dla Ciebie niezależnie od Twojego budżetu.
Co otrzymasz:
50-100 stronicowa strategia, opisująca jak efektywnie rozporządzać miesięcznym budżetem większym niż 10,000 PLNJednorazowa inwestycja: 20000 PLN netto
Płatne w 2 ratach po 10,000 PLN
Niezależnie od tego, czy chodzi o sprzedaż bezpośrednią, content marketing, czy planowanie kampanii reklamowej na Facebooku – zawsze dostaniesz od nas komplet informacji pozwalający na wprowadzenie strategii w życie samodzielnie.
Jeśli Twój budżet na marketing wynosi przynajmniej 3000 PLN netto miesięcznie – przedstawimy Ci również opcjonalną ofertę wprowadzenia strategii marketingowej w życie za Ciebie.
TAK
Czy moja strategia może skupić się na obszarach innych niż te wymienione powyżej?
Oczywiście, potrzeby naszych klientów są różne, dlatego każda strategia, którą tworzymy skupia się na tych elementach, które są ważne dla klienta. Poinformuj naszego konsultanta o tym czego potrzebujesz, a dobierzemy dla Ciebie rozwiązanie uszyte na miarę
TAK
Zależy mi na czasie. Czy moge liczyć na szybką realizację?
Tak! Większość realizacji zamykamy w trzy tygodnie. Jeśli zależy Ci na szybkim wdrożeniu, możemy opracować niektóre elementy marketingu jeszcze przed ukończeniem strategii.
TAK
Czy macie doświadczenie w mojej branży?
Możemy strzelić w ciemno - tak! W ciągu 12 lat zrealizowaliśmy tysiące projektów, dlatego wyjątkowo rzadko zdarza nam sie pracować z nowymi branżami. Zapytaj naszego konsultanta o firmy podobne do Twojej, a z pewnością będzie w stanie podesłać przynajmniej kilka przykładów.
TAK
Czy możecie zająć się wdrożeniem strategii marketingowej za mnie?
Oczywiście, nasz zespół strategów składa się z samych praktyków ze świetnymi wynikami, dlatego marketerzy tworzący Twoją strategię bez problemów zajmą się jej wdrożeniem w życie. Strategia to zazwyczaj początek długoletniej relacji z naszymi klientami.