Thank you page to strona, która pojawia się po dokonaniu przez klienta pożądanej akcji, dziękując mu i oferując dodatkową wartość.
Mariusz Słowik
Head of design
Thank you page, czyli strona z podziękowaniem, to jak uścisk dłoni po udanej transakcji.
To strona, którą użytkownik widzi po dokonaniu zakupu, zapisaniu się na newsletter, wypełnieniu formularza kontaktowego lub wykonaniu innej akcji, jakiej od niego oczekujesz.
Jej celem jest nie tylko podziękowanie, ale także zachęcenie klienta do dalszej interakcji z Twoją marką.
Więcej informacji znajdziesz w tekście o thank you page.
Dobre przykłady:
Złe przykłady:
1. Budowanie relacji: Pokazanie, że cenisz interakcję klienta z Twoją marką.
2. Zwiększenie sprzedaży: Zachęta do dodatkowych zakupów lub usług.
3. Edukacja klientów: Możesz dostarczyć dodatkowe informacje o produkcie lub usłudze.
4. Zbieranie danych: To dobry moment na przeprowadzenie krótkiej ankiety.
5. Zmniejszenie niepewności klienta: Potwierdza, że akcja została zarejestrowana.
1. Personalizacja:
2. Jasne potwierdzenie:
3. Następne kroki:
4. Dodatkowa wartość:
5. Zachęta do dalszej interakcji:
6. Cross-selling i up-selling:
7. Zbieranie opinii:
8. Łatwa nawigacja:
Dodaj jasne instrukcje, co klient powinien zrobić dalej, np. przejść do dalszych zakupów, zapoznać się z blogiem marki czy pobrać materiały.
Wykorzystaj tę stronę do promocji innych produktów lub usług.
Zawsze personalizuj treść strony do swojego biznesu i akcji klienta.
Postaraj się utrzymać na dłużej uwagę użytkownika przy swojej marce, oferując np. zapis do newslettera.
Wiemy, jak ważnym elementem takiej strony są odpowiednio zaprojektowane thank you pages - z przemyślanymi treściami i CTA.
Chcesz mieć stronę, która dba o relacje na każdym etapie kontaktu z marką i wykorzystuje wszystkie szanse na sprzedaż? Napisz do nas, stworzymy ją dla Ciebie.