Zapewne słyszałeś dużo dobrego o stronach Landing Pages. Tylko, czy właśnie ich potrzebuje Twój biznes?
Poznaj lepiej możliwości sprzedażowe, jakie oferują Ci landingi i dowiedz się, o co zadbać, żeby móc cieszyć się wszystkimi profitami z ich posiadania.
Przekonajmy się.
OWOCNY HIT!
Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.
Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.
Jeśli chcesz, aby ludzie podejmowali działania na Twojej stronie, postaw na Landing Page. Nawet strona główna standardowej strony www nie jest tak skuteczna w realizacji celów.
Mariusz Słowik
Head of design
Landing Page to wybawienie dla firm, takich jak Twoja. Pragnących większej sprzedaży i dłuższej listy z kontaktami do potencjalnych klientów.
Pokażemy Ci, czego możesz spodziewać się po stronach Landing Pages, po czym poznać dobry landing i kiedy dokładnie w niego inwestować, żeby Ci się to opłacało.
Jeśli chcesz, aby ludzie podejmowali działania na Twojej stronie, postaw na Landing Page.
Nawet strona główna standardowej strony www nie jest tak skuteczna w realizacji wyników jak strona docelowa.
Firmy, które używają stron docelowych osiągają 55% wyższy współczynnik konwersji niż te, które tego nie robią
Dla jasności, konwersja ma miejsce wtedy, kiedy odwiedzający wykona akcję, na której Ci zależy.
W połączeniu z super zgrabnymi reklamami, które promują pojedynczą ofertę, strona docelowa na jej temat ciężko pracuje, aby zamienić odwiedzających w klientów.
Pomaga przemienić ruch, który marka już dostaje, na konkretny zysk. To jest właśnie potęga Landing Pages!
Dodatkowe korzyści z posiadania strony docelowej:
1. Mniejszy koszt pozyskania klienta.
2. Lepsza jakość leadów (kontaktów do potencjalnych klientów).
3. Wyższa sprzedaż
4. Większa świadomość marki.
Landing page to inaczej strona docelowa. Tworzy się ją na potrzeby kampanii marketingowej lub reklamowej.
Użytkownicy trafiają na nią, kiedy wyświetli się im w wynikach wyszukiwania lub klikną w reklamę online.
Zadaniem stron docelowych jest zmiana odwiedzających w leady (pozyskanie do nich kontaktu) lub dopięcie sprzedaży.
Aby to osiągnąć, Landing Page skupia się na jednym celu, znanym jako wezwanie do działania.
Dlatego nie posiada żadnych innych podstron i w większości przypadków nie ma nawigacji.
Tym różni się od standardowej strony internetowej z wieloma linkami, zakładkami i zbiorem wszystkich elementów oferty danej firmy.
Wszystko na stronie docelowej - treść, zdjęcia, formularz - skupia się na tym, aby zachęcić odwiedzających do podjęcia pożądanej akcji.
Może nią być zakończenie transakcji, zapis na kurs, wypełnienie formularza lub inne działanie, na którym Ci zależy.
Jest zdecydowanie więcej typów landingów, ale wszystkie sprowadzają się do dwóch grup: Lead Generation Page i Click Through Page.
Lead Generation Page to landing nastawiony na pozyskiwanie kontaktów.
Zawiera formularz do zbierania danych o odwiedzających (adres e-mail, numer telefonu i inne informacje, w zależności od tego, czego potrzebujesz).
Click Through Page to landing nastawiony na sprzedaż.
Ma prosty przycisk CTA jako wezwanie do działania. Po kliknięciu w CTA odwiedzający trafia do miejsca, gdzie kończy transakcję.
Jeśli sprzedajesz towary o wysokich cenach albo działasz w branży B2B (Business to Business), wybierz Lead Generation Page.
W tego typu biznesach sprzedaż nie odbywa się od ręki. Mając kontakt do potencjalnych klientów, będziesz mógł ich dalej przekonywać, np. za pomocą dedykowanych maili.
Dla e-commerce i SaaS (Software as a Service) lepszą opcją jest Click Through Page.
Tutaj klienci są gotowi do kupowania zdecydowanie szybciej. Warto im to od razu umożliwić.
Landing Pages są najbardziej skuteczne, kiedy trafiają do użytkowników, gdy ci są zainteresowani Twoim produktem lub usługą.
Potrzebują jednak więcej informacji, aby dokonać zakupu.
Strona docelowa dostarcza tych informacji i zachęca ludzi do działania.
Landing Page to idealna opcja, kiedy:
Prowadzisz internetowe kampanie reklamowe
Kierujesz swoją ofertę do różnych typów klientów
Twoje produkty i usługi są dostępne w wielu wariantach, dedykowanych różnym grupom odbiorców
Chcesz sprawdzić zainteresowanie nowym produktem lub usługą
Sprzedajesz wiele produktów i usług
Użytkownicy trafiają na Twoją stronę z wielu różnych kanałów
Jest jeszcze jedno “ale”... Żeby móc to wszystko osiągnąć, trzeba jeszcze sprawić, żeby użytkownicy trafiali na Landing Page.
Istnieje wiele sposobów, aby wygenerować ruch na swojej stronie docelowej. Te najskuteczniejsze umieściliśmy na grafice poniżej.
Zasada jest prosta.
Użytkownik wchodzi na media społecznościowe, sprawdza maila, szuka w wyszukiwarce takich produktów lub usług jak Twoje.
Stamtąd trafia na Twój Landing Page. Klika w przycisk na stronie (CTA) lub wypełnia formularz i tak realizuje cel, w jakim został stworzony Twój landing.
Wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, oferują Ci pozyskanie dwóch rodzajów ruchu: płatnego ( z reklam) i darmowego (organicznego).
Reklamy Google Ads
Reklamy w wyszukiwarkach są zazwyczaj wyraźnie oznaczone i pojawiają się w wynikach wyszukiwania, gdy ktoś szuka odpowiedniego terminu, np. “klocki hamulcowe”.
Tworząc reklamy w wyszukiwarce możesz określić, gdzie link z reklamy zabierze odwiedzającego.
Ważne jest, aby stworzyć samodzielną stronę docelową, która pasuje do treści reklamy i oferuje jasne wezwanie do działania.
Ruch organiczny
To wszyscy odwiedzający, którzy pochodzą z bezpłatnego źródła, czyli zazwyczaj dolnej połowy wyników wyszukiwania (SERP).
Twoja firma może częściej pojawiać się wysoko w wyszukiwaniach. Zatroszczysz się o to m.in. tworząc atrakcyjne, użyteczne treści na swojej stronie internetowej lub stronach docelowych.
Im wyższa pozycja Twojej strony w SERP, tym lepiej. Masz większą szansę, że ktoś ją odwiedzi.
Reklama na portalach społecznościowych pozwala docierać do ludzi jeszcze zanim zaczną szukać takich produktów lub usług jak Twoje.
Możesz określić dokładnie ich lokalizację, wiek, płeć, a nawet zainteresowania i zachowania.
W ten sposób docierasz dokładnie do tych osób, na których Ci zależy.
Zamiast trafiać do ludzi wpisujących w Google: “klocki hamulcowe”, możesz reklamami na Facebooku dotrzeć np. do do fanów samochodowych z Twojej okolicy.
Każdy kanał społecznościowy ma swoje unikalne cechy. Warto je wykorzystać, aby dotrzeć do konkretnych odbiorców.
E-mail jest świetnym narzędziem marketingowym, ponieważ ma duży zasięg i jest stosunkowo tani.
88,4% Twoich klientów sprawdza pocztę codziennie
Możesz używać poczty elektronicznej i stron docelowych razem, aby pielęgnować relacje z dotychczasowymi klientami i pozyskiwać nowych.
Kiedy już zbudujesz listę kontaktów, zacznij wysyłać kuszące e-maile dotyczące swojej oferty.
Kieruj odbiorców po szczegóły na swój Landing Page. A tam wzywaj już do konkretnego działania - kupowania.
Dobry Landing Page ma moc.
Wahasz się, czy strona docelowa to dla Twojego biznesu dobre rozwiązanie? Odbierz naszą niezobowiązującą ofertę i sprawdź, jak pomogliśmy już firmom podobnym do Twojej.
Podoba Ci się to, co przeczytałeś? Jeśli tak, nie zawiedzie Cię również to, co dla Ciebie przygotujemy.
Odkryj, jak landingi mogą zrewolucjonizować Twoje działania marketingowe szybciej niż myślisz. Dowiedz się, jak to działa!
Sprawdź, jak powstaje doskonały landing page. Taki, któremu klientom ciężko się oprzeć.
Dowiedz się, jakich elementów nie może zabraknąć na landingu, jeśli myślisz poważnie o przekuwaniu kliknięć w sprzedaż.
Zrozum jak żonglować różnymi rodzajami stron docelowych, aby Twoja firma prosperowała jak nigdy dotąd.
Są skuteczne landingi i takie, które rozbijają bank. Odkryj wskazówki, które odblokowują konwersje.
Dopasuj swoją stronę docelową do zmieniających się wymagań klientów. Sprawdź, co działa na nich teraz.
Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.