Lead magnet - magnes na klientów

Przekształcaj kliknięcia w klientów

Przewodnik po tworzeniu lead magnetów dla firm. Dowiesz się, jak wyciskać z ruchu na swojej stronie jeszcze więcej klientów, dzięki wartościowym materiałom.

Ucz się na przykładach najlepszych praktyk od czołowych marek.

Lead magnet - Owocni

OWOCNY HIT!

Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.

Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Streszczenie:

70% osób, które po raz pierwszy trafią na Twoją stronę, nigdy na nią nie wróci. Nie musisz jednak tracić z nimi kontaktu. Oferując lead magnety (B2B i B2C) zdobywasz do nich kontakt i możesz dalej przekonywać ich do stania się Twoimi klientami.

Anna Kloz
Copywriter

> hub content-marketing > lead magnet

Lead magnet: co to jest i dlaczego musisz to mieć?

Lead magnet (magnes na klientów) to treści oferowane użytkownikom w zamian za ich adres e-mail. Muszą być one EKSKLUZYWNE. Inaczej nikt nie zostawi Ci kontaktu do siebie.

Zasada jest prosta.

Tworzysz wartościowy dla swoich potencjalnych klientów materiał i udostępniasz go na stronie. Odwiedzający mogą go zdobyć za darmo. Wystarczy, że podadzą dane kontaktowe.

Dzięki temu budujesz wysokiej jakości listę e-mailową. Zbierasz kontakty do osób mocno zainteresowanych tym, czym zajmuje się Twoja firma.

Dlaczego to takie ważne?

70%

Bounce Exchange donosi, że aż 70% osób, które po raz pierwszy trafią na Twoją stronę, nigdy na nią nie wróci!

To niemal ¾ osób, które przyciągasz na stronę i gubisz na dobre w eterze internetu. Chyba, że… Zdobędziesz do nich kontakt!

Co się wtedy dzieje?

Możesz podgrzewać ich chęć do robienia zakupów w Twojej firmie dzięki e-mailom.

88.4%

88.4% klientów sprawdza swoją pocztę e-mail codziennie

A średni zwrot z inwestycji w e-mail marketing wynosi 36:1!

Mimo to część firm nadal nie wykorzystuje lead magnetów w swojej strategii marketingowej.

32%

Jedynie 32% tworzy więcej niż jeden magnes na leady – maksymalnie używając ich mocy

Liczba lead magnetów na stronach internetowych

12% nie ma ani jednego lead magnetu

46% ma jeden

32% ma więcej niż jeden

To dla Ciebie szansa na wyprzedzenie wielu konkurentów w drodze po nowych klientów.

W czym tkwi tajemnica sukcesu firm, które już mają na swoich stronach lead magnety?

Ci przedsiębiorcy przyciągają odbiorców na swoją stronę firmową. Robią to budując dobrą pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google, wykupując reklamy internetowe lub promując stronę w mediach społecznościowych.

Jednak to dopiero początek. Dbają o to, żeby jak najwięcej tego ruchu przekształcić w realnych, płacących klientów. Używają do tego właśnie lead magnetów.

Kiedy magnesy są używane poprawnie i strategicznie, oferują wyraźną zachętę dla odwiedzających do zapisania się na listę mailową – coś, czego często brakuje w ogólnych wiadomościach typu "Zapisz się".

Liczba lead magnetów na stronach internetowych

Osiągniesz jeszcze lepsze wyniki, jeśli dopasujesz lead magnet do zainteresowań odwiedzających konkretną podstronę!

Co może sprawić, że ktoś będzie bardziej skłonny do zapisania się na newsletter niż oferta skierowana specjalnie do niego?

My w artykule na temat prowadzenia dochodowego bloga udostępniamy szablony artykułów – duże ułatwienie dla osób, które lądują konkretnie w tym wpisie.

Dobre praktyki w tworzeniu lead magnetów

Adidas oferuje zniżki na podstronach ze swoimi produktami. Cóż za wyczucie czasu – promocja w momencie, kiedy klient jest już zdecydowany na zakup!

Przykład lead magnetu Owocnych

Spikkeo w artykule o tym, jak nie uczyć się angielskiego oferuje darmową lekcję.

Lead magnet marki Adidas

Bebilon umieścił w lead magnecie darmowe zestawy dla przyszłej mamy i dziecka.

Lead magnet szkoły językowej Spikkeo

Tylko czy wysiłek włożony w tworzenie lead magnetów się opłaca?

Tak. Kontakty jakie pozyskujesz dzięki nim są zazwyczaj lepsze od przeciętnego subskrybenta, bo wiesz o tych ludziach całkiem sporo.

Znasz ich zainteresowania. Mówi Ci o nich konkretny magnet, który pobrali. Możesz więc wysyłać im ukierunkowane oferty dokładnie na podstawie tego, co ich najbardziej interesuje - zwiększając tym samym współczynnik konwersji!

Lead magnety generują dla firm więcej potencjalnych klientów, ale robią jeszcze coś bardzo ważnego.

Wywierają na tych ludziach potężnie pozytywne pierwsze wrażenie. Twoi klienci od wejścia dostają od Twojej marki coś wartościowego. Aż trudno Cię nie polubić!

Zasady tworzenia konwertujących lead magnetów

Nie wystarczy mieć jakiegoś materiału, który wstawisz byle gdzie licząc, że ludzie się na niego rzucą.

Z drugiej strony wcale nie potrzebujesz czegoś super skomplikowanego i trudnego.

Kluczem jest jedna cecha – to ma być coś, czego Twoi odbiorcy pragną na tyle mocno, żeby podać Ci swój adres e-mail.

Zebraliśmy dla Ciebie 8 zasad, które decydują o skuteczności lead magnetów.

ZASADA 1. Spraw, aby to było warte wysiłku

Twój lead magnet musi udowodnić swoją wartość. W dzisiejszym świecie ludzie są niechętni, aby dzielić się swoimi adresami e-mail.

Oznacza to, że wartość jaką im zaproponujesz w swoim magnesie musi przewyższać wszelkie potencjalne niedogodności związane z zapisem.

Upewnienie się, że Twój lead magnet spełnia złożoną obietnicę jest absolutną koniecznością. W końcu, jeśli nie możesz zrealizować tego, co jest napisane w tytule i opisie, dlaczego ludzie mieliby pozostać na Twojej liście mailowej?

Chcesz, aby pierwsze doświadczenie każdego nowego subskrybenta z Tobą było pozytywne – więc upewnij się, że spotka się z czymś, co naprawdę go zachwyci.

Jeśli lead magnet okaże się kiepskim PDF-em, ludzie będą wypisywać się z Twojego newslettera szybciej niż się zapisali.

ZASADA 2. Wymagaj jak najmniej trudu

Materiał, z którego uczynisz lead magnet będzie darmowy, ale musisz jeszcze pamiętać o innej cenie, jaką użytkownik za niego może zapłacić – wysiłek.

Uwierz mi, że on wcale nie chce się wysilać i jeśli zasypiesz go milionem pól formularza, prawdopodobnie ucieknie.

Zamiast wymagać wielu informacji, ważne jest, aby pytać tylko o to, co jest Ci potrzebne. Im więcej pól będzie zawierał Twój formularz, tym mniej osób go wypełni.

Lead magnet marki Bebilon

Z drugiej jednak strony, jeśli masz duży ruch i coś szalenie cennego, możesz śmiało prosić o więcej danych. Osoby, które wypełnią Twój obszerny formularz to ludzie najmocniej zmotywowani do zdobycia tego, co oferujesz.

Z powodzeniem robi tak HubSpot.

Oferta lead magnetu w formie pop-up

Jednak to, co działa u HubSpot niekoniecznie sprawdzi się u Ciebie. To platforma CRM, więc zapotrzebowanie jej odbiorców na treści jest dużo większe niż na przeciętnym blogu.

Pamiętaj, aby zawsze wartość jaką otrzyma użytkownik przewyższała znacznie wysiłek, jaki musi włożyć w jej zdobycie.

ZASADA 3. Bądź szczegółowy i konkretny

24.7%

24.7% użytkowników uważa treści za nieprzydatne kiedy są niejasne lub zbyt ogólne

2.9%

Dla porównania jedynie 2.9% uważa treści zbyt szczegółowe i zaawansowane jako nieprzydatne

Większą wartość stanowią więc drobiazgowe materiały niż te podstawowe.

W internecie jest cała masa artykułów na dokładnie ten sam temat. Podstawowe, ogólne informacje można znaleźć w niemal każdym z nich.

Wyróżnikiem jest dogłębne omówienie danego zagadnienia i przekazanie wszystkich informacji, jakich potrzebują konkretni odbiorcy.

Zamiast przewodnika po podatkach, lepiej sprawdziłby się więc przewodnik po podatku dochodowym od osób prawnych (CIT).

ZASADA 4. Targetuj swoje magnesy

Zamiast oferować wszędzie ten sam, ogólny lead magnet, lepiej stworzyć coś, co jest dostosowane do każdej strony, na której ląduje odwiedzający.

24.7% użytkowników uważa treść za nieprzydatną kiedy jest niejasna lub zbyt ogólna

Najlepiej zacząć od treści, która dostaje na Twojej stronie najwięcej ruchu.

Jak można ją ulepszyć?

Nie musisz w tym celu pracować nad samą treścią artykułu. Możesz zaoferować coś dodatkowego, czyli lead magnet w postaci PDF-u z dodatkowymi wskazówkami, szablonu, case study czy listy kontrolnej.

W ten sposób sprawiasz, że istniejąca treść staje się lepsza i jednocześnie oferuje dodatkową wartość! Przy czym cały czas wykorzystujesz istniejące już zainteresowanie.

ZASADA 5. Zrób więcej/inaczej niż Twoja konkurencja

Oferując dokładnie to samo co reszta, musisz się z nimi podzielić kontaktami do swoich potencjalnych klientów. Część z Twoich odbiorców pobrało lub pobierze taki materiał gdzieś indziej.

Tworząc coś innego lub w jakiś sposób lepszego jesteś w stanie osiągać więcej.

Weźmy na przykład lead magnet w postaci darmowej, próbnej lekcji angielskiego. Korzysta z niego wiele szkół językowych.

Czy to znaczy, że musisz z niego zrezygnować?

Niekoniecznie. Musisz tylko wiedzieć kiedy taką lekcję zaproponować, żeby faktycznie pozyskiwać dzięki niej kursantów.

Najlepiej zrobić to w końcowych etapach cyklu zakupowego.

Goście, którzy jeszcze nie analizowali ani nie porównywali ofert różnych szkół językowych mogą nie docenić Twojej darmowej lekcji. Jeszcze nie wiedzą, czy to rozwiązanie, którego potrzebują.

Inaczej wygląda sytuacja osób, które są już po fazie badań dostępnych opcji. Oni są w stanie dostrzec korzyści z otrzymania czegoś za darmo od firmy, o której wiedzą, że może im pomóc w realizacji potrzeb.

Na wcześniejszych etapach podejmowania decyzji zakupowych możesz tworzyć dla nich inne lead magnety, np. test sprawdzający poziom znajomości danego języka, zestaw startowy przydatnych zwrotów czy wskazówki dotyczące utrwalania wiedzy.

ZASADA 6. Dobrze to zaprezentuj

Dobry projekt graficzny lead magnetu daje Twojej ofercie dodatkową przewagę. Zwiększa jej postrzeganą wartość.

Dzieje się tak dlatego, że mózg myśli obrazowo. W ciągu zaledwie 1/10 sekundy powstaje emocjonalna ocena tego, na co patrzymy.

Targetowanie lead magnetów

Oprócz designu Twoim celem jest wyjaśnienie, co dokładnie dana osoba otrzyma i jakiego rodzaju namacalne rezultaty może osiągnąć wykorzystując to, co jej oferujesz.

1/10 sekundy wystarcza do powstania emocjonalnej oceny tego, na co patrzymy

W tym tkwi różnica między przeciętnymi a świetnymi lead magnetami.

ZASADA 7. Wybierz sposób oferowania, który działa

Kiedy już stworzysz swój lead magnet musisz jeszcze przemyśleć, w jakiej formie zaoferujesz go odbiorcom. Masz kilka opcji.

1. Wyskakujące okienka pop-up. Pop-upy mogą być irytujące, ale to nie zmienia faktu, że działają.

Dobre praktyki w dystrybucji lead magnetów

2. Formularze opt-in osadzone w treści. Możesz je połączyć z pop-upami w taki sposób, że po naciśnięciu przycisku w opt-in pojawia się mini okienko pop-up z polami formularza. Dzięki temu formularz zobaczą tylko osoby naprawdę zainteresowane.

Dystrybucja lead magnetów - pop up

3. Możesz też stworzyć dla każdego laed magnetu specjalną stronę (tzw. squeeze page), z której użytkownicy będą mogli go pobrać. Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że na squeeze page masz do dyspozycji więcej miejsca i możesz podać więcej informacji.

Dystrybucja lead magnetów - formularz opt-in

ZASADA 8. Nie blokuj wszystkiego

Niektóre firmy sprawiają, że prawie niemożliwe jest otrzymanie ich najwyższej klasy materiałów bez podania adresu e-mail.

To kusząca opcja. Ludzie chcą tego, co jest lead magnetem, więc się zapisują na listę mailingową. Jednak to rozwiązanie ma zasadniczą wadę.

Aby strona wyświetlała się wysoko w Google, potrzebuje dostępnych treści.

Na jej pozycję mają wpływ też linki zwrotne (backlinki), które na nią prowadzą. Ludzie raczej nie będą dzielić się rzeczami, do których można uzyskać dostęp tylko za pomocą adresu e-mail, więc trudniej jest zdobyć backlinki.

Warto rozważyć udostępnienie przynajmniej części informacji za darmo. W ten sposób Twoi odbiorcy będą mogli dzielić się treściami i kierować więcej ruchu na Twoją stronę.

Przykładowo, jeśli oferujesz ciekawy raport w zamian za adres e-mail, możesz kilka ciekawych danych podać na zachętę, a resztę udostępnić po podaniu danych kontaktowych.

Co możesz uczynić magnesem w swojej firmie? – garść inspiracji

Zacznijmy od tego, co działa najlepiej.

GetResponse przeprowadził badania na ten temat potwierdzając, że najczęściej wybieranymi przez użytkowników formatami lead magnetów są: wideo, materiały tekstowe, wizualne i narzędzia.

Dystrybucja lead magnetów - squeeze page

Najlepszy lead magnet to taki, który rozwiązuje problem Twojego potencjalnego klienta.

Zastanów się, jakie są największe punkty bólu Twoich odbiorców i w tym kontekście twórz pomocne materiały.

Wtedy odbiorcy nie będą mogli się doczekać, aby podać Ci adres e-mail i otrzymać wreszcie Twój lead magnet!

Myśląc o własnych lead magnetach skup się na tym, aby stworzyć lepszą (kilkakrotnie!) wersję treści, która została już wcześniej opracowana lub wypełnić lukę, oferując coś, czego nikt inny nie ma.

Oto 10 pomysłów na lead magnety, które pomogą zachęcić odwiedzających do podjęcia kolejnego kroku w kierunku zostania Twoimi klientami.

1. Lista kontrolna

To potężne ułatwienie dla czytelników, szczególnie, kiedy tworzysz dla nich długie przewodniki typu how-to. Lista pomoże im wdrożyć to wszystko, o czym przeczytali w Twoim artykule.

2. Wersja PDF artykułu

Taki lead magnet jest prosty do stworzenia, a jednocześnie przydatny dla czytelników. Zwłaszcza, jeśli publikujesz długie formy treści.

Choć treść w tym PDF-ie jest identyczna jak w darmowym wpisie na blogu, to jako zachęta ma świetne wyniki konwersji.

3. Artykuły premium

Można również, tak jak Backlinko, ograniczyć dostęp do niektórych artykułów.

Typy lead magnetów o największej skuteczności

W ten sposób możesz wykorzystać, niektóre z istniejących już postów jako lead magnety do budowania swojej listy mailingowej.

Wystarczy opublikować post jak zwykle i wykorzystać np. wtyczkę Simple Membership jeśli korzystasz z WordPressa. Wtedy treść zostanie wyświetlona dopiero po wypełnieniu formularza.

Tworzysz więc artykuł jak zazwyczaj i masz gotowy magnes. Nie musisz martwić się oprawą graficzną dodatkowych materiałów.

4. Lista przydatnych statystyk

Rozważ też znalezienie ciekawych statystyk lub liczb związanych z Twoją branżą, które mogą być wykorzystane jako materiał edukacyjny, a przy tym zachwycą Twoją grupę docelową.

Taki lead magnet dobrze wpływa na reputację Twojej firmy. Zyskujesz zaufanie i pozycję eksperta.

Po mistrzowsku wykorzystuje tego typu lead magnety HubSpot.

Lead magnet – artykuł premium

Wbrew pozorom stosunkowo niewiele firm korzysta z tego typu magnesów na klientów, więc to też okazja, żeby się wyróżnić i wypełnić jedną z podstawowych zasad w świecie lead magnetów – unikalność.

Być może działasz w branży, która na pierwszy rzut oka nie ma nic wspólnego ze statystykami, np. sprzedajesz tkaniny i dzianiny.

Wtedy możesz podzielić się ze swoimi potencjalnymi klientami np. zestawieniem materiałów, z których najczęściej kupowane są ubranka dla dzieci, płaszcze, dekoracje wnętrz etc.

To dla Twoich odbiorców wskazówka, jakie tkaniny warto wybierać do ich kolejnych projektów.

5. Studium przypadku (case study)

Studia przypadków to skarbnica przekonujących powodów do podjęcia współpracy z Twoją firmą, dlatego to tak skuteczny lead magnet B2B (szczególnie dla klientów biznesowych).

Ciężko wyobrazić sobie coś bardziej motywującego niż historie innych ludzi, którzy dzięki współpracy z Twoją marką odnieśli sukces.

To potężny dowód społeczny.

Dlatego umieszczamy go na stronach ofertowach, takich jak ta.

Przykład magnesu na klientów w formie statystyk marki HubSpot

Ważne, abyś był maksymalnie konkretny w swoim case study. Pamiętaj, że Twoich odbiorców interesują wyłącznie wyniki.

Umieść w studium przypadku tylko niezbędne elementy

  • problem, z którym mierzył się Twój klient;
  • Twoja strategia na rozwiązanie problemu;
  • wizualny dowód działań, które podjąłeś;
  • dane przed i po wdrożeniu Twojego rozwiązania;
  • rekomendacja klienta.

To w zupełności wystarczy.

6. E-booki i przewodniki

To dłuższe formy lead magnetów, idealne do obszernych tematów.

Chociaż w ich tworzenie trzeba włożyć więcej czasu i wysiłku, są postrzegane przez klientów jako profesjonalne, a dzięki nim również Twoja firma.

Nie musisz wykorzystywać całej książki jako lead magnetu. Możesz umieścić w niej np. bonusowe rozdziały, które Twój odbiorca będzie mógł zdobyć po podaniu swojego adresu e-mail.

W ten sposób dajesz mu część treści za darmo, aby mógł przekonać się, że warto podać Ci swój kontakt po więcej.

7. Webinary

Jeśli kiedykolwiek stworzyłeś udany webinar, który pomógł wielu ludziom i cieszył się dużym powodzeniem, użyj go jako magnesu na leady.

CXL jest w tym mistrzem. Oferuje swoje webinary widzom w zamian za wypełnienie formularza.

Przykład magnesu na klientów w formie case study marki Owocnych

To samo możesz zrobić z nagranymi wcześniej podcastami i tutorialami.

8. Darmowy trial

Wiele firm programistycznych oferuje możliwość wypróbowania swoich usług za darmo. Jednak nie tylko działka SaaS (Software as a Service) może z tego korzystać.

Powiem więcej. Jeśli wydaje Ci się, że u Ciebie to niemożliwe, prawdopodobnie nikt z Twoich konkurentów tego nie robi.

To jednak nie znaczy, że to niemożliwe. Masz kolejną szansę, by Twój lead magnet dawał więcej niż to, co Twój klient ma do wzięcia u innych.

Możliwość przetestowania Twojej oferty przed podjęciem jakichkolwiek zobowiązań usuwa ogrom obaw i niepewności.

Senuto na przykład możesz wypróbować przez 14 dni za darmo. Sprawdzić, czy interfejs, funkcjonalności i praca z nim Ci odpowiada.

Przykład magnesu na klientów w formie webinarów marki CXL

W ten sposób można nie tylko poszerzyć listę mailową, ale także zbudować zaufanie klientów do produktu/usługi, bez wymagania od nich żadnych inwestycji początkowych.

W przypadku powodzenia, próby te mogą nawet wygenerować dowód społeczny, który następnie może być przekształcony w studium przypadku.

9. Kurs online

Oferując mini kursy jako magnes na potencjalnych klientów, możesz zademonstrować swoje doświadczenie i wiedzę, jednocześnie zapewniając wartość edukacyjną.

Ale co sprawia, że kursy są tak wspaniałymi lead magnetami?

Kluczem jest rozdawanie części kursu, ale nie wszystkich na raz. Twój potencjalny klient dostaje od Ciebie co tydzień mail z nową lekcją. To buduje w czasie Twoją wartość.

Przykład magnesu na klientów w formie darmowej próby marki Senuto

Kursy rozbijają skomplikowane zagadnienia na łatwe do opanowania kawałki, rozkładając naukę w czasie, dzięki czemu zawsze jest coś nowego do odkrycia lub nauczenia się w trakcie ich podróży edukacyjnej.

Jeśli zrobisz to dobrze, Twoi potencjalni klienci będą czekać na kolejną wiadomość od Ciebie, wiedząc, że dajesz im dużą wartość.

Skup się nie tylko na tym, co możesz dostarczyć, ale także na tym, dlaczego warto zostać Twoim klientem, a nie tylko obejrzeć jeden kurs wideo.

10. Narzędzia i kalkulatory

Tak doszliśmy do najbardziej skomplikowanych lead magnetów – narzędzi i kalkulatorów.

Zanim uznasz je za zbyt czasochłonne i kosztowne – poczekaj. Są sytuacje, w których czas i budżet na ich tworzenie będą w pełni uzasadnione.

Jeśli masz wystarczająco dużo ruchu na stronie lub masz na pokładzie ludzi, którzy są w stanie zająć się programowaniem i kodowaniem, warto w to iść.

Dlaczego?

Po pierwsze na tego lead magnety nie decyduje się każda firma. Jest to coś wyjątkowego, unikalnego, co buduje autorytet Twojej firmy.

Narzędzia, pokazujące Twoim potencjalnym klientom dane, które ich dotyczą, przemawiają do nich najmocniej!

Ułatwiają im przy tym życie.

Weźmy na przykład Marketing Grader firmy HubSpot - wszystko, co musisz zrobić, to wpisać swój adres e-mail i boom – sprawdzasz, jak dobrze Twoja strona wypada na tle konkurencji.

Przykład magnesu na klientów w formie kursu online

Duży ruch na stronie ma ogromny potencjał do generowania zysków dla firmy, ale sam w sobie nie zarabia. Dopiero, kiedy zaczniesz zbierać z niego potencjalnych klientów odczujesz realne korzyści biznesowe.

Jeśli chcesz wykorzystać więcej mocy content marketingu do generowania sprzedaży w swoim biznesie, napisz do nas po niezobowiązującą ofertę.

Rozdział 1:
Podstawy dobrego content marketingu
Odkryjesz metodę, która raz wdrożona, przyciąga klientów do firmy bez przerwy przez lata.
Rozdział 2:
Strategia skutecznych treści
Poznasz strategie i łatwe do wykonania instrukcje, dzięki którym treści robią dokładnie to, na czym zależy Twojej firmie.
Rozdział 3:
Zasady tworzenia treści, które działają
Kiedy poznasz te techniki tworzenia przekonujących treści, zaczniesz mówić językiem swoich klientów. Nic ich bardziej nie przekona!
Rozdział 4:
Treści multimedialne
Zobaczysz, jak za pomocą treści multimedialnych podkręcić zaangażowanie odbiorców na tyle, żeby stali się zachwyconymi klientami.
Rozdział 5:
Dystrybucja treści
Nauczysz się, jak podsuwać treści odpowiednim ludziom w odpowiednim czasie, żeby chcieli wracać do Twojej firmy po więcej.
Rozdział 6:
Optymalizacja z bliska
Dowiesz się, jak sprawić, aby każdy fragment treści działał na korzyść Twojego biznesu.

Owocni eksperci cytowani są przez:

Zamów bezpłatne
badanie strony, by
otrzymać porady
od ekspertów

Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.

4.98 / 5