Chcesz przyciągać więcej klientów do swojego salonu kosmetycznego, fryzjerskiego, spa lub innego biznesu z branży beauty?
Potrzebujesz świetnej, nie tylko wizualnie, strony. Zainspiruj się skutecznymi stronami internetowymi dla branży beauty.
OWOCNY HIT!
Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.
Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.
Klienci przychodzą do salonu kosmetycznego, fryzjerskiego czy spa po piękno. Strona internetowa dla branży beauty nie może być wizualnie słaba, bo wtedy nie będzie w stanie tego piękna sprzedać. Oprócz zachwycającej grafiki potrzebujesz jeszcze przekonujących treści i intuicyjnych funkcjonalności.
Mariusz Słowik
Head of design
Żaden gabinet kosmetyczny, fryzjer, klinka czy gabinet piękności nie będzie tak dobrze funkcjonował i pozyskiwał nowych klientów, jeśli nie będzie posiadał własnej, nowoczesnej strony internetowej.
Odpowiemy na pytanie jak taka strona www powinna wyglądać, aby jak najlepiej spełniała swoje zadanie.
Można mnożyć przykłady stron, gdzie bardzo częstym błędem są animacje Flash. Najczęściej taka animacja ma postać intro reklamującego salon kosmetyczny.
Niestety, uzyskujemy efekt dokładnie odwrotny do reklamy. Internauta, nie lubi czekać i dlatego omija takie strony z daleka.
Wykonywanie całej strony we Flashu to pomysł, który w ogóle się nie sprawdza, ze względu na czas ładownia strony i brak możliwości pozycjonowania.
Teraz zdecydowanie lepiej zainwestować w stronę wykonaną w technologii responsive web design (RWD) o której więcej piszemy tutaj.
Dzięki niej możliwe jest wygodne przeglądanie strony na rozmaitych nośnikach, takich jak: tablet, smartphone czy telefon. Strona skaluje swój wygląd pod konkretny nośnik.
Owszem, zmienia się więc nieco układ treści, dostosowana zostaje typografia, ale projekt nadal jest tak samo spójny i efektowny, jak na ekranie standardowych rozmiarów.
Ten aspekt strony powiązany jest z wygodą użytkowania, czyli innymi słowy funkcjonalnością.
Podczas tworzenia stron gabinetów kosmetycznych trzeba zadbać o to, aby poszukiwane informacje były łatwo dostępne.
Dlatego bardzo ważny jest łatwy do zlokalizowania obszar nawigacyjny, który w prosty i precyzyjny sposób informuje o zawartości stron, do których prowadzą łącza.
Warto zadbać o to, aby kategorie łączy w jak najbardziej precyzyjny sposób opisywały ich treść. Skoro o treści mowa…
Zasadniczym zadaniem strony internetowej dla branży beauty jest informowanie.
Internauta chce od razu znaleźć odpowiedzi na pytania: Czym zajmuje się firma? Co wyróżnia ją od konkurencji? Jakie korzyści, produkty oraz usługi oferuje? Nie ważne czy tworzysz stronę internetową salonu kosmetycznego, fryzjera, czy solarium.
Tworzenie stron efektywnych i efektownych polega na udostępnieniu tych wszystkich informacji bez niepotrzebnego zaśmiecania strony.
Właściwe proporcje i skoncentrowanie się na najważniejszych rzeczach jest kluczem do wydajnego serwisu.
Przy tworzeniu strony www trzeba mieć przede wszystkim na uwadze potrzeby i oczekiwania użytkowników sieci.
Internauta działa szybko, więc jeśli w kilka chwil nie znajdzie na stronie poszukiwanej informacji, niezwłocznie i bez żalu opuszcza ją i zazwyczaj więcej na nią nie wracają.
A chodzi przecież nie tylko o to, aby wracali na stronę salonu kosmetycznego, ale żeby również wykonali pożądaną czynność, np. skorzystali z formularza kontaktowego.
Współczynnik konwersji to wskaźnik, który pokazuje jaką skuteczność ma nasza strona, czyli w jakim stopniu osiągamy zamierzony cel.
Optymalizacja strony internetowej salonu kosmetycznego z nastawieniem na dużą skuteczność, powinno leżeć u podstaw jej tworzenia.
Strona internetowa jest wizytówką firmy, którą klienci biorą pod uwagę nawet, jeśli sama transakcja nie zostanie zrealizowana za pomocą internetu.
Ważne jest takie opracowanie zwartości strony, które buduje zaufanie i zadowala naszego potencjalnego klienta danej branży.
Minimalizm w internecie sprawdza się najlepiej. Warto więc informacje przekazywać w miarę krótko i zwięźle.
Informacje o firmie są ważne. Internauci lubią wiedzieć z kim mają do czynienia. Szczegółowe informacje spowodują, że użytkownicy uznają taką firmę za wiarygodną.
Z drugiej jednak strony, internauta zazwyczaj nie czyta, a jedynie skanuje tekst w poszukiwaniu, czegoś na czym mógłby zahaczyć wzrok. Dlatego warto wyróżnić za pomocą pogrubienia lub wyliczenia, to co dla nas najważniejsze.
Obok wszystkich innych zakładek, takich jak oferta z opisami zabiegów, czy galeria, gdzie zaprezentować można efektownie sam obiekt, wnętrza i personel przy pracy, warto pomyśleć o zakładce zawierającej aktualności.
Częste aktualizacje, pokazujące nowości czy atrakcyjne promocje, sprzyjają komunikacji z klientami i nawiązywaniu nowych relacji.
Decydując się na taki dział konieczne jest stworzenie CMS (czyli Systemu Zarządzania Treścią), dzięki któremu z łatwością będziemy modyfikować treści zawarte na stronie.
Strony internetowe salonów kosmetycznych i salonów urody w swoim założeniu mają za zadanie ułatwiać komunikację na szeroko pojętej linii usługodawca - usługobiorca.
Ułatwieniem w kontakcie między salonem fryzjerskim może być np. system rezerwacji on-line.
Warto wspomnieć w tym miejscu, że jest to sposób na zbieranie informacji o klientach, co jest bezcennym narzędziem biznesowym.
W samym kontakcie warto skorzystać z nowoczesnych narzędzi jak znacznik na google maps, zaznaczenie lokalizacji, nie tylko ułatwia użytkownikom znalezienie naszej firmy w realu, ale również sprzyja pozycjonowaniu strony.
Ponadto odnośnik do kontaktu powinien znaleźć się w wielu miejscach, np. każdorazowo pod opisem zabiegu. W końcu o nawiązanie relacji chodzi, prawda?
Najlepsze strony z których niewątpliwie należy czerpać inspiracje są w sferze wizualnej dostosowanie do konkretnej grupy docelowej.
Potencjalni klienci wymuszają kolorystykę, tematykę wykorzystanych zdjęć czy grafik. Projektowanie layout'u nie sprowadza się jedynie do podstawienia elemetów graficznych pod konkretne rozwiązania programistyczne.
Elementy graficzne w dużej mierze wpływają na atrakcyjność każdej strony z branży beauty, a co za tym idzie na jej konkurencyjność.
Podsumowując: funkcjonalności sprzyja dobry layout strony, który warto powierzyć profesjonalistom.
Projekty stron należy rozpatrywać pod bardzo wieloma aspektami.
Funkcjonalność, intuicyjność, atrakcyjność wizualna i wygoda użytkowania... Tworzenie stron uwzględniające takie parametry, najlepiej powierzyć wykwalifikowanym specjalistom, a przełoży się to na wyniki finansowe firmy.
Stworzenie strony internetowej dla firmy z branży beauty, to wyzwanie. Spokojnie, jesteśmy tu, aby Ci pomóc. Zapytaj nas o niezobowiązującą ofertę, stworzenia strony dla Twojej firmy. Napisz lub zadzwoń 660 970 980.
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.
Zainspiruj się najlepszymi stronami na świecie. Dowiesz się, co sprawia, że są tak skuteczne i wykorzystaj ich strategie u siebie.
Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.