Twój biznes z branży transportowej, logistycznej lub spedycyjnej potrzebuje profesjonalnej strony internetowej?
Sprawdź, jakie projekty są skuteczne w zdobywaniu klientów na tym rynku. Zainspiruj się konkretnymi przykładami z branży.
OWOCNY HIT!
Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.
Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.
Branża logistyczna, transportowa i spedycyjna to rynek o silnej konkurencji, a firma bez wiarygodnej strony internetowej traci zlecenia. Zwróć szczególną uwagę na budowanie zaufania u potencjalnego klienta, opracuj czytelną ofertę i umieść na stronie certyfikaty i inne elementy świadczące o rzetelności Twojej marki.
Mariusz Słowik
Head of design
Branża logistyczna to rynek hiper-konkurencji. Firma, która nie posiada budzącej wiarygodność strony, po prostu nie zdobywa zleceń. Dobre fotografie i kilka słów o firmie nie wystarczą, aby wzbudzić zaufanie w potencjalnym kliencie.
One również są ważne, ale najlepsze strony z branży transportowej stawiają przede wszystkim na zaprezentowanie wysokiego profesjonalizm usług, jakie świadczy dana firma, oraz nowoczesność witryny internetowej.
To ona ma być atutem firmy, gdyż jest odzwierciedleniem nowoczesnych technologii, jakie stosujesz w swoim biznesie.
Projektowaliśmy już strony www dla różnych branż, a projekty stron, od których będzie aż biło profesjonalizmem nie są dla nas niczym nowym. Ważne jest, byś przedstawił na stronie zakres usług, jakie świadczy Twoja firma oraz skłonił potencjalnego klienta do skorzystania z nich.
Transport to branża szczególna, gdyż skierowana głównie do dużych firm potrzebujących transportu towarów na duże odległości.
A ponieważ ofertę kieruje się głównie w stronę firm handlowych, to w tym przypadku promocje, newslettery i niskie ceny, czy ładne zdjęcia nie odegrają większej roli w oddziaływaniu na klienta.
Istotne jest co innego – wzbudzenie zaufania w potencjalnych klientach, a to można osiągnąć za pomocą kilku sztuczek.
Użytkownik, który wchodzi na Twoją stronę jest zapewne zdecydowany na skorzystanie z usług jakiejś firmy transportowej i gotów jest przeznaczyć na usługę pewną kwotę.
Być może chce podjąć dłuższą współpracę. Masz tylko kilka sekund, by po załadowaniu się Twojej strony Twój potencjalny klient zechciał nie tylko zgłębić informacje na niej zawarte, ale i skorzystać z usług firmy – na przykład przez złożenie zapytania ofertowego, o którym mowa poniżej. Spedycja rządzi się swoimi prawami.
Firma logistyczno - transportowa powinna mieć stronę zaprojektowaną minimalistycznie – tylko najważniejsze treści, bardzo profesjonalne słownictwo, kluczące stale wokół zapewnienia najwyższej jakości przewozów, poświadczonych odpowiednimi dokumentami.
Strona musi mieć też prosty i czytelny wygląd – taki, by klient za pomocą jednego kliknięcia znalazł się na stronie z zapytaniem ofertowym i skłonny był bez zwlekania wypełnić je.
Twoją największą zaletą jest to, że w krótkim czasie jesteś w stanie załadować towar, przejechać z punktu A do punktu B i rozładować go.
Bez zbędnych przerw, ozdobników i dodatkowych usług, które wydłużają czas transportu. Niech Twoja strona będzie tak prosta i skuteczna jak usługi, które oferujesz!
Elementem, który warto umieścić na stronie z branży transportowej jest okienko zapytania ofertowego lub formularza zamówień. To swego rodzaju złożenie zamówienia na transport towaru za pośrednictwem internetu.
Takie zamówienie jest później przetwarzane i realizowane przez pracowników firmy. Na podstawie tego, ilu klientów spośród wszystkich odwiedzających stronę złoży zapytanie ofertowe, można wyznaczyć współczynnik konwersji.
Jest on wartością procentową określającą, jak wiele osób spośród odwiedzających stronę doprowadziło do ostatecznego zakupu towaru lub usługi danej firmy. W tym przypadku złożenie zapytania ofertowego można uznać za sukces, do którego właśnie zmierza dana strona.
Aby współczynnik konwersji mógł być wyższy, należy zastosować takie rozwiązania i tak długo modyfikować stronę, by większa ilość jej odsłon kończyła się złożeniem zapytania ofertowego.
Aby strona z branży transportowej miała powodzenie, warto opatrywać ją znakami świadczącymi o tym, że jest to marka godna zaufania – w sposób dyskretny, ale dający się zauważyć, na przykład w prawym dolnym rogu strony.
Oczywiście nie mogą to być znaki nie mające żadnego odbicia w rzeczywistości – niech będą to faktyczne certyfikaty, banner „Rzetelna firma” lub coś innego, co pozwoli klientowi mieć pewność, że powierza transport swojego towaru firmie z doświadczeniem.
Kolory, takie jak niebieski, grafitowy, granatowy, to barwy powszechnie uznawane za wzbudzające zaufanie i świadczące o rzetelności danej firmy.
Dlatego firmy z branży transportowej powinny mieć witrynę zaprojektowaną z przewagą tych barw, przełamanych ewentualnie kolorami czerwonym czy pomarańczowym, świadczącymi o nowoczesności i szybkości świadczonych usług.
Innowacyjnym rozwiązaniem, które już wkracza w standardy biznesu związanego z logistyką i transportem jest nagranie wideo o Twojej firmie.
Wideo umieszczone na stronie odnosi spektakularne sukcesy w promocji towarów i usług. To mocna broń w biznesie takim jak logistyka i transport, gdyż pozwala w krótkim, odpowiednio nakręconym filmiku przedstawić Twoją firmę od najlepszej strony.
To rozwiązanie wygodne dla klientów, którzy w krótkim wideo odnajdą odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
Zważ na to, że na Twoją stronę będą wchodzić głównie przedsiębiorcy, którzy rzadko mają czas, by przeglądać stronę i wczytywać się w jej zawartość.
Taki filmik da im szybki pogląd na to, że właśnie w usługi Twojej firmy warto inwestować.
Na pewno inspiracje do stworzenia takiej krótkiej poglądówki na Twoją ofertę chodzą Ci po głowie, więc wykorzystaj je i stwórz coś śmiałego, niebanalnego, coś, co wyróżni Twoją ofertę na tle konkurencyjnych!
Zadbaj też o responsive web design, czyli technologiczne dopasowanie strony www do wielkości urządzenia, jakim posługuje się odbiorca.
Niech jakość strony będzie perfekcyjna zarówno dla tych korzystających ze smartfonów, jak i dla osób, które otwierają ją na dużych ekranach komputerów.
Nie inwestuj też niepotrzebnie w ciężkie aplikacje, które nie pozwolą na szybkie ładowanie się strony, na przykład przy wolniejszym łączu odwiedzającego.
Zależy Ci na tym, by witryna była odwiedzana przez jak największą liczbę osób, nie możesz sobie pozwolić na to, by któraś z nich zrezygnowała widząc długo ładującą się aplikację, która nic nie wnosi, i skierowała się na stronę konkurencji.
Najważniejsze przy projektowaniu strony jest właściwe jej wykonanie przez doświadczony zespół. W Owocnych jesteśmy przygotowani na każde wyzwanie.
Mając na uwadze to, że wykonanie witryny dla firmy transportowej nie jest łatwym zadaniem, jesteśmy gotowi podjąć się go, by przekonać innych i siebie, że nie ma dla nas rzeczy niewykonalnych!
Jesteśmy w stanie przedstawić liczne przykłady stron, które po naszej ingerencji zyskały właściwą rentowność i stały się częściej odwiedzane.
Tworzenie stron to nasza pasja, a Ty możesz przyczynić się do poszerzenia liczby naszych zadowolonych klientów.
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.
Zainspiruj się najlepszymi stronami na świecie. Dowiesz się, co sprawia, że są tak skuteczne i wykorzystaj ich strategie u siebie.
Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.