Polityka prywatności

[+ Wzór polityki prywatności]

Tworzenie polityki prywatności może wydawać się skomplikowane, czasochłonne i w wielu przypadkach nie do końca klarowne. Ale nie przejmuj się. Możesz wykorzystać gotowy wzór, uzupełniając go danymi swojej firmy.

Wzór polityki prywatności

OWOCNY HIT!

Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.

Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Streszczenie:

Polityka prywatności ma realny wpływ na Twoją sprzedaż. 48% użytkowników z powodu obaw związanych z prywatnością rezygnuje z zakupów w danej firmie. Rozpraw się z tymi obawami i zdobądź zaufanie potencjalnych klientów umieszczając na stronie zrozumiałą politykę prywatności.

Anna Kloz
Copywriter

> strona internetowa > strona polityki-prywatnosci

Czym jest i co powinna zawierać polityka prywatności?

63%

Według 63% użytkowników większość firm nie informuje, w jaki sposób wykorzystuje ich dane

79%

Dla 81% potencjalne ryzyko, z jakim wiąże się gromadzenie ich danych przez firmy jest większe od zysków

48%

48% użytkowników z powodu obaw związanych z prywatnością rezygnuje z zakupów w danej firmie

Nie pozwól sobie na tracenie okazji na sprzedaż przez brak jasnych informacji o tym, jakie dane zbierasz i jak je wykorzystujesz.

Jeżeli zarządzasz stroną internetową i zbierasz przez nią dane osobowe, takie jak imiona, adresy e-mail czy preferencje użytkowników, ważne, żebyś poinformował ich o tym w jasny sposób.

Polityka prywatności to nie tylko lista praw i zasad, które obowiązują użytkowników podczas przeglądania Twojej strony. To dokument, który wyjaśnia, na jakie zasady się zgadzają.

To oznacza, że polityka prywatności musi być napisana w jasny i zrozumiały sposób. W końcu, użytkownicy mają prawo wiedzieć, jak ich dane są wykorzystywane... i mają prawo zdecydować, czy są na to gotowi.

Mówiąc prosto: polityka prywatności to Twoja umowa z użytkownikami. Jeżeli decydują się korzystać z Twojej strony, zgadzają się na warunki umowy. Dlatego tak ważne jest, aby Twoja polityka była jasna, zrozumiała i łatwa do odnalezienia.

Co powinna zawierać Polityka prywatności?

  • Informację o tym, jakie dane zbierasz od użytkowników
  • W jaki sposób te dane są wykorzystywane, przechowywane i zabezpieczane
  • Jak użytkownicy mogą zarządzać swoimi danymi, np. poprzez ich edycję lub usunięcie

Polityka prywatności na stronie internetowej a RODO

Od chwili rozpoczęcia obowiązywania RODO (Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych), kwestia ochrony prywatności na stronach internetowych jest teraz na czele must have każdego przedsiębiorcy.

Choć samo RODO nie wymaga bezpośrednio posiadania polityki prywatności na stronie, i tak jest ona kluczowym elementem wypełnienia obowiązków informacyjnych nakładanych przez to rozporządzenie.

RODO nakłada na administratorów stron wymóg informowania użytkowników o podstawach prawnych przetwarzania ich danych, celach gromadzenia informacji, prawach użytkowników w zakresie dostępu do danych i ich korekty oraz o możliwym transferze danych do innych krajów.

Kto powinien mieć politykę prywatności na stronie internetowej?

Każda strona internetowa, na której zbierane są dane osobowe użytkowników, powinna posiadać politykę prywatności.

Jest jednak jeden wyjątek. Polityka nie jest wymagana, jeśli informacje o przetwarzaniu danych dostarczasz użytkownikom w inny sposób na każdym etapie ich zbierania, np. podczas rejestracji czy zakupów.

Jednak forma polityki jest wygodniejsza i dla Ciebie i dla Twoich klientów.

To czy użytkownicy przeczytają Twoją politykę prywatności jest mniej istotne niż to, że ją masz.

Przypuśćmy, że wchodzisz na nową stronę internetową. Zauważasz, że nie ma polityki prywatności. Niepokojące, prawda? To samo może pomyśleć Twój potencjalny klient, kiedy nie znajdzie na stronie informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Polityka prywatności a polityka cookies

Musisz też poinformować użytkowników o stosowaniu plików cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, które są używane do zapamiętywania ustawień i preferencji użytkowników oraz do zbierania danych statystycznych, które mogą być wykorzystywane w marketingu.

RODO i nowelizacja Ustawy o prawie telekomunikacyjnym wymagają, aby użytkownicy byli informowani o użyciu cookies oraz mieli możliwość wyrażenia zgody na ich stosowanie.

Użytkownicy oczekują od firm klarownej informacji o tym, co robią z ich danymi.

Nie ma sensu zakopywać tej wiedzy w gąszczu prawniczego żargonu. Im prostszy (nie myl z potoczny) i dostępny jest język, tym lepiej. Takie podejście pokazuje otwartość, transparentność i uczciwość firmy. A to są wartości, które klient popiera i których szuka w świecie online.

Umieść politykę prywatności w stopce tak, żeby było łatwo do niej dotrzeć. To tam najczęściej szukają jej użytkownicy.

Skąd wziąć politykę prywatności?

Spokojnie, nie musisz jej wymyślać sam. Możesz skorzystać z gotowych wzorów i generatorów takich, jak te:

Polityka prywatności - WZÓR

Aby było jeszcze prościej, możesz skopiować poniższy wzór polityki prywatności i uzupełnić go danymi swojej firmy. Upewnij się, czy taka jej postać odpowiada specyfice Twojej firmy, w razie potrzeby warto zasięgnąć też w tej sprawie porady prawnika.

Definicje

  1. Administrator (My) – nazwa, imię, nazwisko, adres, miasto, kod pocztowy.
  2. Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
  3. Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
  4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  5. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez nas pod adresem adres strony.
  6. Użytkownik (Ty) – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.

Przetwarzanie danych w związku z korzystaniem z serwisu

W związku z korzystaniem przez Ciebie z Serwisu zbieramy Twoje dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o Twojej aktywności w Serwisie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania przez Ciebie z Serwisu.

Cele oraz podstawy prawne przetwarzania danych w serwisie

Korzystanie z serwisu

  1. Przetwarzamy dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym: ) , adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), a niebędących zarejestrowanymi Użytkownikami (tj. osoby nieposiadające profilu w Serwisie) w następujących celach:
  • w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
  • w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie naszych praw;
  • w celach marketingowych (naszych oraz naszych partnerów), w szczególności związanych z prezentowaniem reklamy behawioralnej – zasady przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji „MARKETING”.
  1. Twoja Aktywność w Serwisie, w tym Twoje dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych. Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Przetwarzamy je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Korzystanie z płatnych usług w serwisie

  1. Jeżeli złożysz zamówienie (zakupu towaru lub usługi) w Serwisie, będziemy przetwarzali Twoje dane osobowe w następujących celach:
  • w celu realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
  • w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na nas, a wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit c RODO);
  • w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz Twojej aktywności w Serwisie, a także Twoich preferencji zakupowych w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie naszych praw.

Marketing

  1. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:
  • wyświetlaniu treści marketingowych, które nie są dostosowane do Twoich preferencji (reklama kontekstowa);
  • wyświetlaniu treści marketingowych odpowiadających Twoim zainteresowaniom (reklama behawioralna);
  • kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera)
  • prowadzenie innego rodzaju działań związanych z marketingiem bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz działania telemarketingowe)
  1. W celu realizowania działań marketingowych, w niektórych przypadkach wykorzystujemy profilowanie (jeżeli wyrazisz na to zgodę). Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych dokonujemy oceny wybranych czynników dotyczących osób fizycznych w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy na przyszłość.

Marketing bezpośredni

  1. Twoje Dane osobowe mogą być również wykorzystywane przez nas, abyśmy mogli kierować do Ciebie treści marketingowe różnymi kanałami, tj. za pośrednictwem poczty e-mail, drogą MMS / SMS lub telefonicznie. Takie działania podejmujemy wyłącznie w przypadku, gdy wyraziłeś na nie zgodę, którą może wycofać w dowolnym momencie.

Portale społecznościowe

  1. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy odwiedzasz nasz profile prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Cię o naszej aktywności oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promowaniu własnej marki.

Pliki cookies oraz podobna technologia

  1. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na Twoim urządzeniu, gdy przeglądasz Serwis. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie Twoich odwiedzin w Serwisie i dokonywanych przez Ciebie czynności. W ramach Serwisu możemy stosować następujące rodzaje cookies:

Cookies “serwisowe”

  1. Wykorzystujemy tzw. cookies serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania Ci usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym my oraz inne podmioty świadczące na naszą rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w Twoim telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
  • pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Ciebie (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies);
  • uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies);
  • sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies);
  • trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
  • pliki cookies służące do monitorowania ruchu na stronie internetowej, tj. analityki danych, w tym cookies Google Analytics (są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy w jaki sposób korzystasz z Serwisu, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania Serwisu). Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji Użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners.

Cookies “marketingowe”

  1. My oraz nasi zaufani partnerzy wykorzystujemy również pliki cookies do celów marketingowych, m.in. w związku z kierowaniem do Ciebie reklamy behawioralnej. W tym celu my oraz nasi zaufani partnerzy przechowujemy informacje lub uzyskujemy dostęp do informacji już przechowywanych w Twoim telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym (komputer, telefon, tablet itp.). Wykorzystanie plików cookies oraz zebranych za ich pośrednictwem danych osobowych w celach marketingowych, w szczególności w zakresie promowania usług i towarów podmiotów trzecich, wymaga uzyskania Twojej zgody, która może być w każdym momencie wycofana.

Zarządzanie cookies

  1. Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookies, możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić korzystanie z Serwisu.
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
  • Edge
  • Internet Explorer
  • Chrome
  • Safari
  • Firefox
  • Opera
  • Urządzenia mobilne:
  • Android
  • Safari (iOS)
  • Windows Phone

Istotne techniki marketingowe

  1. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz prawa Użytkownika w tym zakresie zostały opisane w polityce prywatności usługodawców.
  2. Możemy stosować techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do Twojego zachowania w Serwisie, co może dawać złudzenie, że Twoje dane osobowe są wykorzystywane do śledzenia, jednak w praktyce nie przekazujemy żadnych Twoich danych osobowych operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
  3. Możemy stosować rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania w Serwisie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.

Okres przetwarzania danych osobowych

  1. Okres przez jaki przetwarzamy Twoje dane zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania przez Ciebie wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych (w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz uzasadniony interes).
  2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
  3. Po upływie okresu przetwarzania Twoje dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

Twoje uprawnienia

  1. W związku z tym, że przetwarzamy Twoje dane osobowe, przysługują Ci następujące prawa:
  • prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie, na Twój wniosek przekażemy Ci informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;
  • prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie, na Twój wniosek przekażemy Ci kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby zgłaszającej żądanie;
  • prawo do sprostowania – na Twój wniosek jesteśmy zobowiązani usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;
  • prawo do usunięcia danych – na tej podstawie możesz żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania – na tej podstawie, na Twój wniosek zaprzestaniemy wykonywania operacji na Twoich danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziłeś zgodę – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych;
  • prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – wydamy Ci dostarczone przez Ciebie dane w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możesz także zażądać, abyśmy przesłali te dane innemu podmiotowi – jednak pod warunkiem, że mamy do tego odpowiednie możliwości techniczne.
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – możesz w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
  • prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – Możesz w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;
  • prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie Twojej zgody, masz prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.
  • prawo do skargi – jeżeli uznasz, że sposób w jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Odbiorcy danych

  1. W związku z tym, że chcemy realizować dla Ciebie jak najlepsze usługi, będziemy ujawniać Twoje dane osobowe naszym zaufanym partnerom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmioty świadczące usługi księgowe, kurierzy (w związku z realizacją zamówienia), agencje marketingowe (w zakresie usług marketingowych) oraz naszym podmiotom powiązanym.
  2. Twoje dane osobowe będą udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych tylko jeżeli wyrazisz na to zgodę.

Przekazywanie danych poza EOG

Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) może różnić się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu będziemy przekazywali Twoje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony. Za każdym razem zostaniesz o tym powiadomiony.

Bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Wiedz, że podejmujemy wszelkie kroki w celu zapewnienia, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane są przez nas w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do Twoich danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
  2. Podejmujemy wszelkie niezbędne działania, by nasi podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Twoje dane osobowe na nasze zlecenie.

Dane kontaktowe

  1. We wszelkich sprawach, o którym mowa w niniejszej polityce, w szczególności związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, możesz się z nami skontaktować poprzez:
  • e-mail adres e-mail.
  • listownie na adres: nazwa, imię, nazwisko, adres, miasto, kod pocztowy.

Kluczowe wnioski i dalsze kroki

Polityka prywatności to nie tylko suchy, prawniczy dokument, ale jeden z elementów budowania zaufania na Twojej stronie. To część, której nie może na niej zabraknąć!

Jeżeli chcesz, aby nie zabrakło tam też innych ważnych dla sprzedaży elementów, daj nam znać. Zaprojektujemy dla Ciebie stronę, która poradzi sobie ze wszystkimi obawami Twoich potencjalnych klientów i napędzi konwersję. Działamy?

Rozdział 1:
Podstawy współczesnych stron internetowych
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Rozdział 2:
Budowa stron, które robią robotę
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Rozdział 3:
Rodzaje biznesowych stron internetowych
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Rozdział 4:
Kluczowe podstrony firmowe
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Rozdział 5:
Elementy skutecznych stron
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Rozdział 6:
Kluczowe cechy skutecznej strony
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.

Owocni eksperci cytowani są przez:

Zamów bezpłatne
badanie strony, by
otrzymać porady
od ekspertów

Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.

4.98 / 5