Chcesz poprawić wizerunek swojego biznesu medycznego za pomocą nowej, atrakcyjnej strony internetowej przychodni, szpitala lub prywatnej praktyki? Trafiłeś we właściwe miejsce.
Znajdziesz tu inspirujące przykłady dobrych stron medycznych oraz elementy, które przyciągają uwagę pacjentów i przekonują ich do skorzystania z usług przychodni.
OWOCNY HIT!
Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.
Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.
Strony medyczne muszą przede wszystkim zbudować zaufanie. Bez niego ciężko o zdobycie pacjentów. Opinie, doświadczenie, uprawnienia i certyfikaty są kluczowe na stronie internetowej przychodni lub innej placówki medycznej. Zastosowanie techniki responsive web design pozwala na dostosowanie strony do różnych urządzeń, co zwiększa jej zasięg.
Mariusz Słowik
Head of design
Jak przyciągasz pacjentów do swojego gabinetu lub kliniki lekarskiej?
Wiesz, że w dużej mierze ich zaufanie budują rekomendacje i renoma. Stawiasz też na transparentność i dogodną lokalizację Twojego biznesu.
W internecie te same wartości decydują o sukcesie. Receptą na zaprojektowanie dobrej strony w branży medycznej jest przejrzystość, prostota i responsywność.
Dzięki wdrożeniu tych pojęć Twoja strona zacznie generować realne zyski. Nie jest to łatwe zadanie – możesz samemu próbować się z nim zmierzyć lub skorzystać z naszej pomocy. Zapytaj nas o bezpłatną ofertę pod numerem telefonu 660 970 980 lub napisz do nas.
Dziś Twoi pacjenci są w ciągłym biegu. Coraz częściej planują swoje wizyty za pośrednictwem smartfonów, tabletów, notebooków, laptopów czy komputerów stacjonarnych.
Tak duży rozrzut urządzeń z których korzystają użytkownicy wymaga projektowania stron responsywnych.
Co to właściwie znaczy?
Responsive Web Design to nic innego jak tworzenie stron www, które automatycznie dopasowują się do ekranów o różnej rozdzielczości i różnych urządzeń.
Tworzenie paru wersji strony internetowej przychodni, ekrany startowe i przełączniki na poszczególne wersje odeszły już dawno do lamusa.
Jeden URL do wersji mobilnej i standardowej. Parę linków, które prowadzą do jednej strony jest negatywnie odbierane przez roboty Google.
W konsekwencji Twoja strona medyczna nie pozycjonuje się - czyli jesteś „niewidzialny” dla klientów.
Jeden kod HTML, który musi być semantyczny. Projektując stronętworzymy kod CSS według zasad media Queries - wówczas wyświetla się prawidłowo na wszystkich rozdzielczościach ekranu.
Kod strony RWD jest łatwiejszy w modernizacji, aktualizacji i codziennym utrzymaniu. Wszystkie filmy i obrazki w tej technologii odpowiednio się skalują bez względu na rozmiar strony.
W efekcie strona internetowa przychodni, szpitala, laboratorium czy innej firmy medycznej będzie się tak samo wyświetlać na 18 - calowym monitorze, jak i na tablecie.
Strony z jednym adresem URL, z jedną wersją kodu HTML – lepiej się indeksują. Twoja strona pnie się do góry w pozycjonowaniu organicznym i podnosi Twoje zyski.
Model strony Twojego gabinetu lekarskiego, czy kliniki jest już ukończony? Masz dużą liczbę wejść na swoją stronę?
Teraz musisz zachęcić odwiedzających do skorzystania z Twoich usług.
Jak to zrobić?
Z pomocą przychodzi optymalizacja współczynnika konwersji.
Współczynnik konwersji jest to liczba zrealizowanych celów podzielona przez liczbę odbiorców. Celem w przypadku gabinetu lekarskiego jest zapisanie się na newsletter, wizytę czy wykonanie telefonu.
Obliczenie współczynnika konwersji nie jest wcale trudną rzeczą, którą musisz powierzyć specjalistom.
Aby go uzyskać wystarczy podzielić ilość transakcji (sprzedaży) lub innej pożądanej przez Ciebie akcji przez ilość osób, które odwiedziły Twoją stronę.
Średnio plasuje się na poziomie 2%. Istnieją przykłady stron, które znacznie przewyższają tę wartość.
Przedstawiamy parę prostych zabiegów, które pozwolą Ci podwyższyć współczynnik konwersji nawet o 300%!
Zamknij najważniejszy przekaz Twojego biznesu w pierwszych 300 pikselach.
Innymi słowy napisz kwintesencję swojego biznesu opatrzoną ładnymi obrazami w górnej części strony.
Masz parę sekund na zyskanie uwagi klienta. Według badań połowa użytkowników nie przewija stron internetowych w dół. Jest to przesłanka, z której powinieneś wyciągnąć wnioski już przy projektowaniu.
Najważniejszy jest trafnie sformułowany komunikat oraz przyciski nawiązujące do akcji – „zadzwoń”, „skontaktuj się”, „zapisz się na newsletter”.
Sam wiesz co jest najważniejsze dla Twoich pacjentów – przełóż to na język internetu i obserwuj jak współczynnik konwersji wzrasta niczym słupek termometru.
Ogranicz możliwość wyboru. Strony internetowe, w których góruje zbyt duża liczba elementów rozpraszają użytkowników.
Odbiorca zawsze szuka pretekstu, aby zrezygnować z zakupu. Usługa będzie zbyt droga, badanie w poradni specjalistycznej okaże się nie tak pilne jak się wcześniej wydawało, Twoje centrum medyczne znajdzie się nagle na drugim końcu miasta, co oczywiście stanowi problem.
Najlepsze strony ograniczają ilość niepotrzebnych elementów wokół przycisków nawiązujących do akcji!
Droga do najwyższego współczynnika konwersji nie jest usłana różami. Tak samo, jak droga do wyleczenia się pacjenta nie należy do zbyt przyjemnych – ale czy na pewno?
Testuj różne możliwości. Czerp garściami inspiracje od swojej konkurencji. Nie ma jednej metody na sukces w kwestii konwersji. Metoda prób i błędów stanowi fundament tej dyscypliny, ale....
Napisz najlepszy nagłówek, który poruszy tłumy. Liczą się perswazyjne i zwięzłe komunikaty.
Przetestuj 3 różne napisane przez Ciebie nagłówki.
Pamiętaj, że oprawa graficzna nagłówka jest równie ważna jak jego treść. Wyróżnij przycisk Call to action i umieść go tak, aby od razu rzucał się w oczy. Gwarantujemy, że sprzedasz swoje usługi!
Przyciski CTA oznacz kolorem będącym w kontraście do kolorystyki strony. Komunikat musi informować o tym, co się wydarzy po kliknięciu. Czasem zmiana koloru przycisku bądź jednego słowa w komunikacie zwiększają konwersję o 300%.
Najlepsze projekty stron w branży medycznej zawierają wiarygodne filmy wideo.
Przedstaw profesjonalizm, pokaż innowacyjność swojego gabinetu czy kliniki, podeprzyj się rekomendacją pacjentów w filmie wideo, który skupi uwagę odwiedzających.
Nie ma lepszego medium niż film – wykorzystaj go do wzbudzenia zainteresowania pacjentów. Nagraj rekomendacje, na których opiera się Twój biznes.
Dobre strony ładują się nie dłużej niż 8 sekund. Twoja strona nie może przekroczyć tego progu.
Twoi użytkownicy korzystają z dwurdzeniowych laptopów, tabletów i smartfonów, ale także i starych komputerów stacjonarnych podłączonych do modemów telefonicznych lub mobilnego internetu.
Usuń dużo ważące pliki strony i zbyt ciężkie zdjęcia. Bądź wierny minimalizmowi. Osiągniesz sukces jeśli Twoja strona będzie wyświetlać się jak błyskawica bez względu na szybkość łącza i rodzaj urządzenia.
Pamiętaj o tych zasadach przy projektowaniu strony www, dla swojego gabinetu czy kliniki.
Proces optymalizacji strony internetowej nie będzie usłany różami i może doprowadzić Cię do miejsca, w którym Twoja wiedza okaże się niewystarczająca.
W razie czego jesteśmy tutaj. Wszystkie zasady optymalizacji i projektowania skutecznych stron mamy opanowane do perfekcji! Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc!
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.
Zainspiruj się najlepszymi stronami na świecie. Dowiesz się, co sprawia, że są tak skuteczne i wykorzystaj ich strategie u siebie.
Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.