Pozyskuj więcej klientów za pośrednictwem swojej strony korporacyjnej. W tym artykule dowiesz się jak skutecznie komunikować markę i wartości swojej korporacji online.
Sprawdź listę rzeczy, które nie mogą umknąć Twojej uwadze. Zainspiruj się przykładami świetnych stron korporacyjnych.
OWOCNY HIT!
Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.
Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.
Strona korporacyjna to nie tylko wizytówka Twojego biznesu, ale narzędzie do zwiększania sprzedaży. Dobry projekt i treść, która odpowiada na potrzeby Twoich klientów korporacyjnych pomogą Ci to osiągnąć. Konwersja - to ona powinna być wyznacznikiem optymalizacji Twojej strony biznesowej.
Mariusz Słowik
Head of design
Świat gna do przodu, internet wypełnia się po brzegi stronami internetowymi konkurencji. Wszyscy chcą się przenieść do wirtualnej rzeczywistości, a że to zjawisko wciąż nowe – nie każdy wie, jak ten temat ugryźć.
Szczególnie, że tu, w obrębie internetu, rzeczy zmieniają się w tempie ekspresowym.
Zaledwie parę lat temu wystarczyło mieć jakąś tam, przeciętną „stronkę”, by móc zaistnieć. Dzisiaj konkurencja jest zbyt przytłaczająca, by projekty średniej jakości miały szanse się wyróżnić i wybić skutecznością.
A to wcale nie prosta sprawa. Strona biznesowa, aby była wartościowa, musi być nie tylko ładna estetycznie, ale powinna spełniać cały szereg innych wymagań.
Łatwość obsługi, czytelność, wysoka zawartość merytoryczna, dostosowanie do urządzeń mobilnych, wysoki współczynnik konwersji, a także prawidłowa architektura – to jedne z kluczowych elementów naprawdę dobrej strony www.
Jeśli właśnie takiej oczekujesz, jesteśmy gotowi ją dla Ciebie zrealizować. Powierzając zadanie Owocnym, możesz być pewien, że wkrótce otrzymasz projekt strony korporacyjnej, wyróżniający się nowoczesnością, a przy tym praktyczny i dopasowany specjalnie do Twoich potrzeb.
Dziurawym statkiem nie dopłynie się do celu, a i ryzyko zatonięcia jest spore. Szczególnie, gdy na karku czuć piracki oddech konkurencji.
By rejs okazał się udany, warto zadbać o jakość swojego statku. Dobrze, by był nowoczesny – to gwarantuje komfort.
W świetle tej metafory spróbujmy dopowiedzieć na pytanie, co w przypadku stron internetowych oznacza określenie „nowoczesność”?
Solidna podstawa funkcjonowania firmy
Strona internetowa to już nie tylko wizytówka, na której klient znajdzie dane adresowe, e-mail czy telefon przedsiębiorstwa. Strona www wykracza również daleko poza suche przedstawienie oferty i portfolio.
Dzisiaj to ona może stać się autentycznym narzędziem wspierającym sprzedaż, a nawet organizującym pracę całej firmy.
System rezerwacji, rozbudowany sklep internetowy, cała masa mniejszych i większych funkcji, które skutecznie i na bieżąco usprawniają działalność przedsiębiorstwa, obniżają koszty i oszczędzają czas.
Taka strona to prawdziwy skarb. To więcej niż pracownik.
Wygląd – przede wszystkim prostota
Świat internetu przechodził przez różne fazy, by w końcu znaleźć sposób na strony internetowe najbardziej przyjazne dla odbiorcy.
Jesteśmy w punkcie, w którym okazało się, że prostota jest absolutnie bezkonkurencyjna. Estetyczna oprawa graficzna strony biznesowej przyciąga, zachęca i sprzedaje.
Wbrew pozorom zaprojektowanie takiej strony nie jest łatwe. Tylko zmysł dobrego projektanta stron www wsparty doświadczeniem i wiedzą na temat odpowiedniej architektury treści jest w stanie skonstruować prawdzie, internetowe, a przede wszystkim skuteczne cudeńka.
Czas na mobile
Dzisiaj internet można mieć nawet w kieszeni. Ludzie coraz częściej korzystają z tej możliwości, buszując po sieci za pomocą telefonów komórkowych, tabletów czy smartfonów.
Należy zdawać sobie sprawę z tego, że liczba mobilnych użytkowników internetu wciąż będzie rosnąć. W tym świetle nowoczesne projektowanie stron internetowych = Responsive Web Design.
Projektowanie stron korporacyjnych z myślą jedynie o standardowych wymiarach monitora to duży błąd. Na komórce czy tablecie takie witryny są znacznie mniej czytelne i zniechęcają odbiorcę.
Każda strona internetowa, by przynosić odpowiednie rezultaty i spełniać oczekiwania powinna być zatem dostosowana do wielkości różnych urządzeń.
„Co piąty Polak korzysta z Internetu za pomocą urządzenia mobilnego. Liczba tego typu użytkowników powiększa się z każdym dniem”.
Wysoki współczynnik konwersji (ang. Conversion rate)
A co to? – ktoś spyta. Śpieszymy z odpowiedzią.
Wysoki współczynnik konwersji na stronie www możemy sprawdzić prostym równaniem określającym liczbę zrealizowanych poprzez stronę celów, dzieląc ją przez liczbę odbiorców.
Czym są zrealizowane cele? To wszystkie dla Ciebie ważne czynności, wykonane przez użytkownika strony, czyli pobranie oferty, zapisanie się do newslettera, zrobienie rezerwacji czy zakupienie produktu.
Skuteczna i nowoczesna strona www to miejsce, na które potencjalni klienci nie tylko wchodzą i je oglądają, ale na którym podejmują oczekiwane działania. To przecież przede wszystkim one przynoszą Ci zyski.
Jak zwiększyć współczynnik konwersji? Da się to osiągnąć jedynie za pomocą dobrego, mądrego projektu strony korporacyjnej, wspartego wiedzą na temat zachowań konsumenta. Owocni gwarantują właśnie taki projekt.
Powyższe informacje na pewno pomogły Ci mniej więcej zorientować się, czym obecnie jest nowoczesna strona www. Teraz porozmawiajmy o korzyściach. Co możesz zyskać dzięki takiej stronie?
Zwiększenie zysków. W świecie, w którym internet jest najpotężniejszym narzędziem, dobrze skonstruowana, nowoczesna strona internetowa przekłada się na namacalny zysk. Klienci czerpią z Twojej strony, jak najwięcej, dokonują transakcji, interes prężnie się rozwija.
Czas. Nowoczesna strona internetowa pracuje jak namacalny pracownik. Albo kilku pracowników.
Prestiż. Posiadając dobrze skuteczną i nowoczesną stronę internetową, Twoja firma zyskuje prestiż i staje się bardziej znacząca na rynku. Dołącza tym samym do grona najlepszych partnerów biznesowych, którym warto zaufać.
Projektowanie strony korporacyjnej to skomplikowany proces. Tylko zespół, który zna się na rzeczy, jest złożony z pasjonatów i specjalistów, jest w stanie zrealizować Twoje oczekiwania.
Jeśli oczekujesz więc strony biznesowej, która przynosi namacalne zyski, jesteśmy gotowi, by Ci pomóc.
Owocni to zespół specjalistów i pasjonatów. Znamy się na rzeczy, wiemy, jak stworzyć stronę www, która nie tylko wyróżni Cię pośród konkurencji, a przy tym będzie spełniała wszystkie inne wymagania współczesnego internetu.
Zapytaj nas o niezobowiązującą i bezpłatną ofertę pod numerem telefonu 660 970 980.
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.
Zainspiruj się najlepszymi stronami na świecie. Dowiesz się, co sprawia, że są tak skuteczne i wykorzystaj ich strategie u siebie.
Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.