Poznaj 5 żelaznych zasad, 7 konkretnie rozpisanych kroków i 3 kategoryczne błędy, które pokażą Ci, jak TWORZYĆ i jak NIE TWORZYĆ strony internetowej dla firmy.
W artykule znajdziesz gotowe rozwiązania. Przygotuj coś do pisania i notuj. Po przeczytaniu będziesz bogatszy o co najmniej 20 punktów, które pozwolą Ci stworzyć stronę www na miarę 2024 roku.
Zaczynamy!
OWOCNY HIT!
Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.
Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.
W świecie hiperkonkurencji lider zgarnia wszystko. Jedno kliknięcie dzieli Twoich klientów od sąsiada z branży, więc bycie średnim oznacza bycie nikim. W marketingu wiele zależy od strony internetowej. Ta nie może być średnia, ani taka jak sąsiada. Poznaj zasady tworzenia stron www, które pomogą Ci w 2024 roku wyprzedzić konkurencję.
Mariusz Słowik
Head of design
Podczas gdy dobra strona tylko „spełnia swoją rolę”, świetna strona naprawdę napędza biznes.
Ludzie nie zdają sobie sprawy, jak wygląda tworzenie strony dla firmy, która wygrywa zaufanie, ale wszyscy rozpoznają te strony, gdy już je zobaczą.
To nie jest forma sztuki, ale postępowanie zgodne ze sprawdzoną metodologią, która pozwala tworzyć efektywne narzędzia sprzedażowe. Do tego nie mniej ważne jest to, co kryje się pod stroną, czyli hosting.
Od czego zacząć? Od matematyki!
57% użytkowników internetu kupuje online przynajmniej raz w tygodniu
Nawet 90% użytkowników dokona zakupu u konkurencji, jeśli ich doświadczenie ze stroną nie będzie dobre
Strony internetowe to podstawa obecności firmy w sieci i sprzedaży, to tam kierujemy z reklam, social mediów, mailingów.
Nad stroną internetową masz pełną kontrolę. W social mediach możesz jedynie opublikować post lub reklamę zgodną z ich polityką.
Poniżej poznasz ponad 20 wskazówek, które pokażą Ci jak stworzyć stronę internetową dla firmy, która wyróżnia się na tle konkurencji.
Super ważne! Zrób dobre pierwsze wrażenie. Drugiej szansy nie będzie. Ludzie nie czytają stron od deski do deski. Dobra treść (nagłówki, materiały wideo, zdjęcia, tabelki) zatrzyma ich na kilka sekund. A każda sekunda to większe zaufanie do Twojej firmy.
O co jeszcze trzeba zadbać na stronie?
Wartość - klienci wchodzą na stronę w jakimś celu. Jeśli treść nie odpowiada na ich potrzeby, przejdą na strony konkurencji.
Użyteczność - strona internetowa musi być banalna w obsłudze.
Responsywność - dziś ruch na stronach pochodzi głównie z urządzeń mobilnych.
Bezpieczeństwo - dane osobowe klienta muszą być chronione, czego wymagają dyrektywy RODO, cookies itp. Inwestuj w dobrą ochronę tj. SSL, hosting.
Pozycjonowanie - nikt nie zobaczy nawet najpiękniejszej strony, jeśli roboty Google jej nie zauważą. Dbaj o pozycjonowanie.
W działaniach SEO tylko najlepsi zbierają owoce ciężkiej pracy.
Prowadzisz salon fryzjerski w Radomiu? Wpisujesz w Google “salon fryzjerski radom”, a Twoja strona znajduje się na 12 pozycji? Brawo! Nikt nie odwiedza Twojej strony, a zainteresowanie jest, ponieważ hasło “salon fryzjerski radom” jest wpisywane w przeglądarkę 2900 razy na miesiąc.
Plasując się na pozycji pierwszej, zgarniasz ok. 30% ruchu, czyli niemal 1000 osób odwiedza Twoją stronę każdego miesiąca. To ok. 33 osoby dziennie, a cały ruch generowany jest za darmo i tak długo, jak długo utrzymasz się na podium wyników wyszukiwań.
Jak wygląda sesja typowego użytkownika internetu na stronach firmowych? Wchodzi, rzuca okiem na wygląd, szuka, czego potrzebuje, wychodzi gdy tego nie znajduje.
Ile to trwa?
Od 10 sekund do 1 minuty. Dłużej zostają najwytrwalsi lub ci, którzy znaleźli to, czego szukają.
Czy to ważne?
Oczywiście, że tak. Inaczej tracisz ruch, który możesz przekuć w lead i sprzedaż.
Co się tutaj liczy?
Zrozumienie potrzeb klienta - jeśli wiesz, czego klient szuka, możesz podać mu to na tacy, natychmiast, wtedy nie zamknie Twojej strony po 10 sekundach.
Prosta komunikacja - techniczny język i rozprawki zostaw na dyktanda i odrabianie lekcji z dziećmi.
Tekst ma być prosty, ale nie prostacki. Inaczej możesz urazić odbiorcę.
Pisz językiem korzyści
Nie mów o tym, co sprzedajesz, mów o tym, co klient z tego ma. Nie sprzedajesz młotka, pomagasz klientowi wbić gwóźdź.
Unikalne treści - kopiowanie treści od konkurencji to prosta droga do BANA od Google. W ten sposób nawet jak napiszesz, że jesteś profesjonalną firmą, to w praktyce okazuje się, że jest inaczej.
Intuicyjna nawigacja - strona internetowa to nie tor przeszkód. Użytkownik ma wejść i mieć na tacy podane to, czego szuka.
Przejrzysty układ - strony przeładowane treściami są męczące dla oczu i umysłu. Układ, stylistyka, czcionki, obrazy mają być piękne, ale i proste. Nieprzypadkowo zachwycamy się pięknem błękitu nieba (choć to tylko jeden kolor).
CTA - czyli inaczej zachęcenie do podjęcia działania np. w formie przycisku.
Jeśli użytkownik wie już, że możesz mu pomóc, uprość mu podjęcie działania. Dodanie Call To Action to najprostsza metoda, by to osiągnąć.
Spójny design - to jak wygląda strona ma iść w parze z tym, jak promujesz się w social mediach, na wizytówkach, tym jak wygląda biuro Twojej firmy.
SEO - wszystkie powyższe będą działać, gdy klienci na stronę trafią, a w tym pomoże Ci pozycjonowanie.
Zrozum, dlaczego tworzysz stronę lub ją przerabiasz. Musisz wiedzieć, jakie są cele tego przedsięwzięcia. Czy próbujesz zwiększyć liczbę odwiedzających? Liczbęrezerwacji? Masz do zaprezentowania nową markę?
Zlecając tworzenie strony agencji, jeśli nie jesteś pewny, dlaczego projektujesz stronę lub ją przerabiasz, trudno będzie Ci wytłumaczyć, co chcesz osiągnąć.
Każdy z nas jest inny. Jednak wszyscy podobnie przeglądamy strony internetowe.
To w co kliknie użytkownik, gdzie zajrzy, co przeczyta od deski do deski, a co tylko przeskanuje wzrokiem, jest poza naszym zasięgiem. Dlatego musisz znać cel klienta i umożliwić jego realizację.
Jednak są metody, które pozwolą Ci “poprowadzić” użytkownika tam, gdzie chcesz.
Jak to zrobić? Pokażę to na przykładzie e-commerce z książkami.
Prowadzisz e-commerce z książkami? Nie sugeruj wszystkich tytułów od razu. Odpowiedz na pierwszą potrzebę użytkownika, tzn. pokaż na stronie głównej kategorie, po których użytkownik sam dotrze do tytułów, które go interesują.
Amazon swego czasu, gdy zarabiał przede wszystkim na książkach, wprowadził usługę Amazon Prime, która za opłatę abonamentową zapewniała darmową dostawę książek.
Dziś to standard, ale wtedy to było coś, ponieważ nikt nie chciał płacić za przesyłkę 7,99$, gdy książka kosztowała 5$.
Masz coś takiego? Pokaż to jak najprędzej, bo może się okazać, że to będzie języczkiem uwagi Twojej oferty.
“Jesteśmy elastyczni, jesteśmy profesjonalistami, dbamy o naszego klienta” - Bleee. To bełkot powielany tysiąckroć na stronach internetowych.
Chcesz powiedzieć, że dbasz o klienta?
Nie pisz: “Dbamy”.
Napisz: “Problem z dostawą lub zamówieniem? Książki trafiły do Ciebie uszkodzone? Daj znać. Zwrócimy Ci pieniądze lub wymienimy na ten sam tytuł w nienagannym stanie. W ten sposób nie tracisz pieniędzy, a stracony czas zrekompensujemy Ci poprzez 15% rabatu na kolejne zamówienie”.
Wykorzystaj efekt von Restorffa, który mówi: mózg podświadomie zauważy i zapamięta to, co kontrastuje z resztą.
Jeśli klient trafia na pięć stron w stylu wizytówki, które trzymają się narracji “dbamy o klienta”, to na pewno zapamięta szóstą stronę, na której opiszesz “jak rozwiążesz jego problem”. Co lepsze możesz zrobić z tego wideo, które tym bardziej zostanie w pamięci.
88% klientów online potwierdza, że zakup wynikał z obejrzenia wideo danej firmy
To pozwoli Ci nie tylko zatrzymać na dłużej użytkownika na stronie, ale zmniejszy również Bounce Rate (współczynnik odrzuceń).
Im większy jest ten wskaźnik, tym roboty Google mniej doceniają Twoją stronę i pokazują ją niżej w wynikach wyszukiwania.
Dlaczego GPS wyparł mapy? Ponieważ przyśpiesza i ułatwia nawigowanie.
Ta prosta zależność jest super ważna na stronach. Jeśli użytkownik trafi na Twoją stronę w poszukiwaniu książki i poczuje się jak w labiryncie, to ucieknie w siną dal.
Prosta obsługa na stronie to odpowiedź na pytania: jak przejść do oferty, gdzie znajdę informacje o sposobach wysyłki, gdzie mam kliknąć, aby zamówić, jak mam wrócić na poprzednią stronę.
Jaka jest jedna rzecz – lub kilka rzeczy – którą możesz zrobić, zaoferować lub zaprezentować lepiej niż ktokolwiek inny? Jaka jest jedna rzecz – lub kilka rzeczy – które ludzie chcą osiągnąć, nauczyć się przychodząc na Twoją stronę?
Nie próbuj być wszystkim dla wszystkich. Aby osiągnąć sukces, musisz skoncentrować się na tym, co Cię wyróżnia i sprawia, że jesteś unikatowy.
Skup się na tym, dlaczego ktoś powinien wejść właśnie na stronę, którą tworzysz, a nie na inne strony dostępne w sieci.
Pierwsze wrażenie wyrabiamy sobie w ciągu 50 milisekund.
To samo ma klient, który trafia na Twoją stronę. Wchodzi i zanim wszystko się załaduje, on już w kościach czuje, czy mu się podoba, czy nie. Strona pozbawiona dobrego designu nie przyciąga, a wręcz odpycha.
Dobry UX (design, nawigacja, układ) zwiększają konwersję.
Chcesz sprzedawać więcej? Uprość klientom przeglądanie strony i proces finalizowania transakcji (przyciski do zakupu, szybkie płatności internetowe, autouzupełnianie formularzy).
Konkurencja nie śpi. Większa funkcjonalność ich stron spycha Twoją na drugi plan. Ustal comiesięczny przegląd stron konkurentów i reaguj na bieżąco, by nie pozostać w tyle.
Marketing zaczyna i kończy się na stronie internetowej.
Niezależnie czy później robisz SEO, reklamy w social mediach, Google Ads, zawsze odsyłasz do strony, gdzie jest oferta. To Twój instrument reklamowo-sprzedażowy. Nastrój go, by każda struna, czyt. strona, grała na korzyść Twojej firmy.
Projektujesz stronę od zera? Od razu myśl o SEO. W ten sposób po publikacji strona od razu zacznie budować pozycje w wynikach wyszukiwania.
SEO swoje trwa. To, co zrobisz dziś, może dać efekty za 3, 6, a nawet 12 miesięcy. Zwlekasz z optymalizacją 6 miesięcy? Nie zdziw się, że efekty działań SEO przyjdą za półtora roku.
Dobry projekt to idealna równowaga między estetyką a użytecznością. Daje klientom odpowiedź na potrzeby, ułatwia im znalezienie informacji i przy okazji cieszy oko.
Odpowiedz na pytania:
Jaki cel ma realizować strona internetowa?
Jaka jest tożsamość marki?
Kogo ma przekonać?
Jaki jest budżet tego projektu?
Cele strony internetowej:
Tych jest kilka:
Uważasz, że Twoja strona powinna realizować każdy z powyższych? Czy na pewno? Sprawdź, co robi konkurencja i nie trać czasu na działania, które prawdopodobnie nie przynoszą efektów.
Wykonaj prosty test. Wejdź na pięć stron konkurentów i przejrzyj je od deski do deski. Jednoczenie na kartce notuj plusy i minusy rozwiązań tam zastosowanych.
To samo zasugeruj swoim pracownikom i znajomemu (tj. komuś, kto nie siedzi w branży). Pamiętaj jednak by nakreślić kontekst, obraz Twojej grupy docelowej, by “testerzy” mogli zrozumieć w kogo celuje Twoja firma.
Plusy to rzeczy, które muszą się znaleźć na Twojej stronie.
Poznaj dokładnie swoją docelową grupę klientów.
Darmowy dodatek
Stronę internetową można porównać do organizmu człowieka, czyli:
Badania potwierdzają, że firmy, które prowadzą bloga, otrzymują o 126% więcej leadów, niż te, które nie inwestują w ten kanał.
Potrzebujesz też solidnej, dobrze przemślanej mapy strony.
Mapa witryny pozwoli Ci stworzyć intuicyjną, logiczną nawigację i ułatwi wprowadzanie wszelkich zmian.
Pamiętaj, że roboty Google podczas analizy mają ograniczoną ilość paliwa. Jeśli trafią na stronie na zakręty, ciemne uliczki i zaułki nie przeskanują jej w pełni, co ograniczy efektywność działań SEO.
Jakie zakładki powinna zawierać strona?
Strona główna - wizytówka Twojej firmy, pierwszy punkt styku z klientami
Strona o nas - dająca firmie “twarz” czyt. wiarygodność
Referencje i opinie klientów - dowód słuszności, który buduje zaufanie
Strona sprzedażowa - służąca do przechwytywania klientów z poziomu “kontakt” do “kup teraz”
Strona kontakt - jedna z najważniejszych dla zainteresowanych ofertą klientów, powinna zawierać różne formy kontaktu i pełne dane kontaktowe firmy
Składniki (czyt. elementy strony internetowej) w przepisie na szarlotkę są ważne, ale bez informacji, który z nich dodać najpierw, najprawdopodobniej wyjdzie zakalec.
Strona musi mieć strukturę.
Najpierw oferta (ubrania), później kategoria (koszule), później podkategoria (koszule z długim rękawem), później szczegóły (niebieska koszula rozmiar M).
Strona musi mieć wierzchołek tak jak piramida. To od tego miejsca klient zachwyca się monumentem.
Postaw na unikalny projekt
Strona zbudowana na szablonie pozbawia Cię unikalności. Ten sam wzór może wykorzystać każdy. Będziesz też musiał dostosować treści do ograniczeń szablonu, a jeśli konkurencja będzie miała uderzająco podobny design, może zgarnąć owoce Twoich wysiłków w dobre reklamy.
Napisz na kartce to, jak strona powinna wyglądać i jak użytkownik będzie z niej korzystał, co będzie miał w menu, czy będzie mógł łatwo znaleźć przyciski “kup teraz.
W ten sposób koncentrujesz się na tym, czego potrzebuje grupa docelowa.
Projektuj kolejne rozwiązania, które realizują wizję, w której klient cieszy się, że trafił akurat na Twoją stronę.
Interfejs to inaczej przelanie wizji tego, jak strona ma wyglądać w konkretne narzędzia i rozwiązania, które umożliwią wywołanie efektu WOW. Jakie dodatki muszą się znaleźć na stronie?
Błąd 1. Nie pozostawaj bierny
Piękna i funkcjonalna strona to jedno. Czas na egzekucję. Posługując się terminologią wędkarską:
Klient złapał haczyk? Ściągaj.
Na stronie nie może zabraknąć:
Błąd 2. Nie przeładuj strony
Za dużo efektów wizualnych na stronie zadziała na klienta jak stroboskop. Nie funduj mu darmowej dyskoteki, zapewnij mu łatwą ścieżkę do zrealizowania jego celu.
Unikaj na stronie zbyt dużej ilości pojawiających się elementów, wyskakujących okienek i flasha - to denerwuje, a poza tym czasami nie wyświetla się na urządzeniach mobilnych.
Błąd 3. Nie ograniczaj się do wyników desktop
Strona musi działać i dobrze wyglądać na smartfonach. To minimum, które musisz osiągnąć.
Ile razy szukałeś warsztatu samochodowego, restauracji, czy sklepu będąc w podróży, czyli za pomocą telefonu? Tworzenie stron www dla firmy bez wsparcia na urządzeniach mobilnych jest skazane na porażkę.
Błędy mogą również dotyczyć tekstów i – co gorsza – najczęściej ich dotyczą. Jak robić dobre copy? Nie przestawaj czytać.
Nie lekceważ tworzenia treści.
Dobre teksty reklamowe to najważniejszy element tworzenia strony www. To w 99% przypadków właśnie dla nich, a nie dla obrazów użytkownicy odwiedzają Twoją stronę.
To właśnie treści określają projekt graficzny strony, jego hierarchię, strukturę i sposób zarządzania. Dzięki nim można ustalić oczekiwania wobec częstotliwości publikowania nowych treści, to znaczy tego, jak często będziesz je uaktualniać.
Jeśli agencja nie wie, jakie treści chcesz umieścić na stronie, nie będzie wiedziała co z nimi zrobić.
83% specjalistów od marketingu potwierdza, że dobrej jakości treść to podstawa dobrych wyników marketingowych
Marketerzy inwestują w content marketing
Marketerzy B2B
Marketerzy B2C
Kwestionowanie decyzji, pomysłów nie jest przyjemne, ale bez samorefleksji na temat jakości strony skażesz ją na przeciętność, czyt. Twoja strona będzie taka sama jak konkurencji. W ten sposób się nie wybijesz.
Wiesz, od czego agencje marketingowe zaczynają pisanie tekstów? Od rozmowy ze zleceniodawcą na temat tego, co oferuje, jak to robi i jakie korzyści niesie to dla klientów.
Możesz sprzedawać usługę sprzątania biur i powiedzieć agencji: “To nie jest żadna filozofia, po prostu sprzątamy biura, odkurzacz, mop, środki czystości i ciężka praca”.
No właśnie, a jaki mop, jaki odkurzacz, jakie środki czystości, co rozumiecie przez ciężką pracę?
Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego klient ma wybrać Ciebie, skoro każda firma ma mopa, odkurzacz i ciężko pracuje.
Jak to zrobić?
Sprawdź kilka przykładów dobrego copy, które Ci sporo objaśnią.
Złe copy:
Oferujemy czyszczenie wykładzin.
Dobre copy:
Korzystamy z odkurzacza do wykładzin, który nie tylko zbiera kurz i piasek. On jednocześnie pierze wykładzinę, pozostawiając ją w nienagannym stanie, ponadto odświeża i zmiękcza. Po czyszczeniu wykładzina jest czysta, pachnąca i miękka, dzięki temu przyjemnie chodzi się po niej bez butów.
Złe copy:
Jesteśmy profesjonalistami i ciężko pracujemy.
Dobre copy:
Pracujemy ciężko i sumiennie. Nie chcesz, byśmy sprzątali w godzinach funkcjonowania biura? Nie ma problemu. Zrealizujemy pracę w nocy, by nikomu nie przeszkadzać, a następnego ranka przyjdziesz do czystego i pachnącego biura.
Opisując usługi, produkty, ofertę firmy nie ograniczaj się do wymienienia “co zrobicie”. Skup się na tym, jaką korzyść przyniesie to, co zrobicie klientom.
Następnie sprawdź, jak podobne usługi opisuje konkurencja i zrób to lepiej, dużo lepiej.
Marketing to nie reklama na Facebooku, banery reklamowe w centrum miasta. To wszystko, co zrobisz wokół produktu, usługi, by wygrały z konkurencyjnymi rozwiązaniami.
Blok tekstu na stronie to de facto ściana, od której klient prawdopodobnie się odbije.
Zasygnalizuj, o czym będzie mowa, a to zrobisz przez dobry nagłówek. Wróćmy do przykładów:
Zły nagłówek:
Jesteśmy profesjonalną firmą sprzątającą
Dobry nagłówek
97% dotychczasowych klientów poleca nas znajomym
Zły nagłówek
Metodyka pisania tekstów reklamowych
Dobry nagłówek
Tak się teraz pisze teksty, które dostarczają klientów
Aktywuj klientów. Nie utrudniaj im zrozumienia. Słowa profesjonalizm, metodyka są eleganckie, ale każdy je zrozumie inaczej lub uznaje za banał. Pokaż nagłówkiem, że poniżej klient znajdzie coś, co trafia w jego potrzeby.
Aktualizowanie tekstów co jakiś czas ma wielką moc. Działa nie tylko na klienta, ale również roboty Google.
Jak działa?
Roboty Google widząc, że coś dzieje się na stronie, częściej ją odwiedzają. Widzą, że firma się stara, że rośnie. W ten sposób Google lepiej Cię poznaje, bardziej Cię lubi, bardziej Ci ufa.
W praktyce oznacza to, że częściej będzie Cię polecał, tj. ustawiał Twoją stronę wyżej niż konkurencji, która napisała tekst 2 lata temu i nic nie zmieniła. Tyczy się to wszystkich tekstów i ofertowych i edukacyjnych (blog firmowy).
Dlaczego warto dbać o SEO tworząc stronę www?
69% marketerów inwestuje w SEO
Działania SEO generuję do 1000% większy ruch niż publikowanie postów organicznych w mediach społecznościowych.
Organiczne rozprzestrzenianie posta na Facebooku trwa od 5 do 24h, na Instagramie do 21h, a na LinkedIn nawet 20 dni. Jednak wpis na blogu dostosowany pod SEO generuje go 100% czasu działania strony internetowej.
Sprawdź, jak w Owocnych dbamy o strony klientów:
Strona to centrum dowodzenia marketingu internetowego. Od niej zaczyna się skuteczna promocja w sieci. Dlatego poza rzeczami związanymi z projektem, wyglądem, tekstami - kilka słów o technikaliach.
Kreator strony internetowych - czy warto?
Strony wyjdą ładne, ale nie umożliwiają robienia dobrego SEO i pokazania unikalności firmy.
Czy warto zrobić stronę w Wordpress?
Wordpress to najprostszy w obsłudze system do zarządzania treścią. Jednak to, czy w Twoim wypadku jest najlepszy zależy od wymagań Twojej strony i tego, co chcesz dzięki niej osiągnąć.
Autorski projekt czy szablony stron?
Zdecydowanie autorski projekt. To coś więcej niż wygląd. To możliwość przebicia konkurencji i precyzyjnego prowadzenia klienta w stronę konwersji.
Czy można stworzyć stronę internetową za darmo?
Można. Kreator stron www + możliwości AI to przepis na proste i szybkie stworzenie własnej strony internetowej.
Jednak tworzenie stron internetowych to więcej niż tekst i grafika - to projektowanie konwersji, przemawianie do potrzeb użytkowników i rozprawianie się z jego obawami.
Nasza agencja ogarnia takie tematy + doradza jaki serwer wybrać, projektuje logo, dba o bezpieczeństwo (certyfikat SSL). Wiemy, jak zbudować stronę czy sklep internetowy, który będzie piękny, funkcjonalny i uzyska wysokie pozycje w wyszukiwarce Google.
Chcesz, by Twoja strona realizowała wszystkie powyżej wymienione zasady? Dzieli Cię od tego tylko jedno kliknięcie - stwórz z nami stronę internetową.
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.
Zainspiruj się najlepszymi stronami na świecie. Dowiesz się, co sprawia, że są tak skuteczne i wykorzystaj ich strategie u siebie.
Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.