To materiał, który przeskanujesz wzrokiem, przeczytasz w całości w max. 9 minut i dowiesz się więcej niż po lekturze 33 stronicowego raportu.
Ludzie nie spędzają swojego wolnego czasu na przeglądanie stron firmowych. Najwyżej je skanują. Masz tylko sekundy, by ich przyciągnąć i zaciekawić. Sprawdź, jak to zrobić skutecznie.
OWOCNY HIT!
Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.
Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.
Prowadzisz firmę? Świetnie! Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz, zróbmy mały test. Wpisz w Google coś takiego: rodzaj Twojej działalności + Twoja miejscowość np.: salon fryzjerski Szczecin. Teraz na samej górze, pod polem tekstowym znajdziesz taką informację “Około XXX XXX wyników (0,XX s). Masz? Ok. Ta liczba mówi, jak wiele stron internetowych konkuruje z Twoją. Myślisz, że pierwsza lepsza strona www z nimi wygra? Nie wygra! Sprawdź, co zrobić by miała szansę w tym starciu!
Damian Grądzki
Copywriter, Specjalista SEO
TAK!
Populacja Polski to 40,57 mln, a 35,75 mln korzysta z internetu.
89,2% użytkowników odwiedza wyszukiwarki oraz portale
Nie ma Cię w sieci? Marketing internetowy Twojej firmy prawdopodobnie się rozleci.
Dobra strona to nie luksus. To konieczność w zapewnieniu zwrotu z inwestycji. Nie zrobi tego, jeśli za rok będziesz musiał ją na nowo zaprojektować, bo się nie sprawdza.
Agencja powinna:
Mieć na koncie podobne projekty do Twojego.
Mówić w języku Twoich odbiorców. Jeśli nie łapie ich żargonu, Twojej wizji, nie zrobi dobrego projektu i tekstów.
Mieć na swoim koncie osiągnięcia w zwiększaniu konwersji i skupiać się na optymalizacji UX, tworzyć strony, które są łatwe w użyciu i wciągające, co przełoży się na ilość Twoich klientów.
Mieć zaprojektowany proces tworzenia stron, który uwzględnia: badania, tworzenie makiety, projekt graficzny, wdrożenie, kontrola jakości, uruchomienie strony, ponowna kontrola jakości i poprawa wydajności.
Być z Tobą w ciągłym kontakcie podczas realizacji zlecenia i rozumieć Twój biznes, bo inaczej nie będzie w stanie stworzyć strony, która skutecznie sprzeda Twoją propozycję wartości.
1. Owocni
Nie idziemy w samozachwyt, ale wejdź na naszą stronę i ją przejrzyj. Teraz wpisz w Google “strony internetowe + Twoja miejscowość” i przejrzyj 3 pierwsze firmy, czy widzisz różnicę w podejściu?
Jak to osiągamy?
Myślimy o potrzebach klienta, a nie odhaczaniu kolejnych zleceń. Projektujemy z myślą o konwersji, gdzie wykorzystujemy zasady psychologii sprzedaży. Mamy w tym ponad 20-letnie doświadczenie i nie zawahamy się go użyć w Twoim projekcie.
W tym czasie projektowaliśmy dla takich firm, jak: Lisner, Wella Professionals, Allianz, TESCO, ORACLE, Glaxo Smith Kline, Żabka, Winiary, PKP Intercity, PKO Bank Polski, Mokate, Grycan i wiele innych.
Jak wiele? Sprawdź, z kim współpracowaliśmy i co o nas mówią.
Kiedy już postawimy Twoją stronę, możemy też zająć się też innymi projektami graficznymi i marketingiem - o to też potrafimy zadbać mając dokładnie taki sam cel jak w przypadku stron - dostarczać Ci narzędzia do maksymalizowania zwrotu z inwestycji!
2. Netguru
Firma, która projektuje, buduje i skaluje wszystko, co cyfrowe dla startupów i przedsiębiorstw typu Scale-Up.
3. Ars Thanea
Studio Design & Craft, które zamienia zwykłe projekty w wyjątkowe. Jak sami piszą, tworzą zapierające dech w piersiach projekty i wizualizacje, łącząc design, ruch i technologię.
4. Fireart
Fireart to butikowe studio projektowania i rozwoju produktów cyfrowych. To specjaliści JS (JavaScript) i designu od budowania projektów cyfrowych od podstaw lub odświeżania już istniejących.
5. K2
Grupa K2 wspiera firmy we wszystkich aspektach transformacji cyfrowej i aktywności online, w celu zwiększenia sprzedaży i optymalizacji procesów biznesowych.
6. DreamStorm Studios
To studio, które wykorzystuje innowacyjne technologie do tworzenia unikatowych produktów cyfrowych i doświadczeń.
7. Fuse Collective
To strategiczne agencja brandingowa dla sektora B2B, która przeprowadza kompleksowe rebrandingi i odświeża wizerunek firm.
W internecie jest 1,13 miliarda stron www, z czego ponad 80% jest nieaktywnych, a tylko ułamek procenta jest odwiedzanych.
Dlaczego?
Ponieważ większość z aktywnych jest zaprojektowana źle czyt. przedsiębiorca wpadł na pomysł “zrobić stronę”, zlecił ją przypadkowemu wykonawcy, ten zrobił po łebkach, opublikował no i klops.
Strona jest w sieci, ale nikt na nią nie leci.
Dlaczego?
Przyczyną jest często brzydki projekt, brak funkcjonalności i brak odpowiedzi na potrzeby użytkowników.
Oto kilka faktów:
Użytkownik potrzebuje 0,05 sekundy, aby wyrobić sobie opinię na temat projektu Twojej witryny.
42% użytkowników opuści witrynę jeśli napotka problemy: niska prędkość ładowania, niedziałające linki, niereagujący projekt lub problemy z użytecznością
Pierwsze wrażenia użytkowników dotyczące firm w 94% są związane z designem
Konwersje spadają nawet o 95%, jeśli strona jest zaśmiecona lub zawiera zbyt wiele elementów
52% użytkowników, którzy nie wracają na strony, twierdzi, że głównym powodem jest zła estetyka
Tak! Inaczej stracisz potencjalnych klientów. Przyciągnięcie ich uwagi jest bezcenne.
Odwiedzający pozostają o 88% dłużej na stronach z filmami
Jak zatrzymać klientów na stronie? Nie popełniaj błędów lub gdy wiesz, że je popełnisz - przekaż projekt w ręce doświadczonych projektantów.
Kilka danych:
47% użytkowników nie będzie czekać dłużej niż dwie sekundy na załadowanie strony
40% użytkowników opuści witrynę, jeśli ładowanie zajmie więcej niż 3 sekundy
61% twierdzi, że jeśli nie znajdzie tego, czego szuka w ciągu około pięciu sekund, przejdzie do innej witryny
7 na 10 witryn małych firm nie zawiera wezwań do działania.
57% użytkowników nie poleci firmy, która ma źle zaprojektowaną stronę internetową
84,6% projektantów stron internetowych uważa, że największym błędem popełnianym przez małe firmy są zatłoczone projekty stron internetowych
Użytkownicy serwisu spędzają 80% czasu przeglądania w lewej połowie strony
Użytkownicy serwisu spędzają średnio 6,44 sekundy skupieni na głównym menu nawigacyjnym.
Użytkownicy są o 67% bardziej skłonni do dokonania zakupu, jeśli witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych
Jakie elementy wizualne w witrynie internetowej konsumenci cenią najbardziej?
Zdjęcia
Kolory
Wideo
Czy ta wiedza wystarczy, żeby stworzyć dobrą stronę?
Nie, jest zdecydowanie więcej elementów, które wymagają uwagi projektanta oraz specyficznych wymogów konkretnych branż. Ale te dane to dobry strat.
73% firm inwestuje w projektowanie dobrych stron internetowych, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
Nowa strona internetowa budowana jest co 3 sekundy. Tzn. że pomimo tak wielu wyzwań strony www są fundamentem marketingu internetowego.
Sam nie zrobisz dobrej strony. Szczególnie takiej, która spełnia oczekiwania użytkowników w 2024 roku. No, chyba że na co dzień siedzisz w języku HTML, JavaScript, Wordpressie, Copywritingu, UX Designie i AI.
Tu znajdziesz 2 najbardziej rozbudowane w polskim internecie przewodniki po tym, jak robić strony dla firm: Strony internetowe - kompletny przewodnik i strony docelowe: Landing Page - kompletny przewodnik.
Do tego warto dorzucić jeszcze kilka trendów:
Wykorzystaj AI, które jest w stanie zautomatyzować niektóre procesy np. rozmowę na stronie.
Takiego bota możesz nauczyć swojego biznesu poprzez przesłanie mu informacji o firmie, dzięki czemu będzie mógł odpowiadać na podstawowe pytania klientów tak dobrze, jak pracownik.
Twórz strony pod urządzenia mobilne, które dostosowują funkcjonalności strony do konkretnego urządzenia.
Mniej znaczy więcej. Przeładowane strony wprowadzają chaos. Użytkownik wchodzi głównie po to, by rozwiązać swój problem, a nie zachwycać się nic nie wnoszącymi hasłami czy obrazami.
Wzbogać stronę o efekty. Małe animacje i efekty, które nie obciążają strony, ale wzbogacają jej użytkowanie to sposób na zaangażowanie użytkowników i zatrzymanie ich przy marce.
Komuś, kto nie zaprojektuje sztampy, odgrzeje kotleta, wygeneruje teksty z Chat GPT i użyje stockowych zdjęć.
Zleć to komuś, kto zapewni Ci to, że firma urośnie, dzięki pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google (SEO), pomocy w doborze hostingu, domeny, szablonu, systemu zarządzania treścią i zajmie się bieżącą aktualizacją oraz zaprojektowaniem wizytówki.
Wyczułeś, że sugerujemy Owocnych? Masz rację. Dlaczego? Ponieważ nie rzucamy słów na wiatr.
Zwiększymy konwersję Twojej strony albo zwrócimy Ci 100% środków! Kto inny da Ci taką gwarancję?
Zdobądź piękną, wysokowydajną stronę, która przekonuje znacznie więcej klientów niż strony Twojej konkurencji.Ciesz się nawet 3x większymi zyskami w sieci. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Kliknij i porozmawiajmy o Twoim projekcie: https://strony.owocni.pl/
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.
Zainspiruj się najlepszymi stronami na świecie. Dowiesz się, co sprawia, że są tak skuteczne i wykorzystaj ich strategie u siebie.
Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.
Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.