Firmy tworzące strony internetowe

Czego wymagać od agencji?

To materiał, który przeskanujesz wzrokiem, przeczytasz w całości w max. 9 minut i dowiesz się więcej niż po lekturze 33 stronicowego raportu.

Ludzie nie spędzają swojego wolnego czasu na przeglądanie stron firmowych. Najwyżej je skanują. Masz tylko sekundy, by ich przyciągnąć i zaciekawić. Sprawdź, jak to zrobić skutecznie.

Firmy tworzące strony internetowe

OWOCNY HIT!

Zamów bezpłatne badanie
strony, by otrzymać
porady ekspertów.

Usprawnij to na stronie i przygotuj
więcej miejsca na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Streszczenie:

Prowadzisz firmę? Świetnie! Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz, zróbmy mały test. Wpisz w Google coś takiego: rodzaj Twojej działalności + Twoja miejscowość np.: salon fryzjerski Szczecin. Teraz na samej górze, pod polem tekstowym znajdziesz taką informację “Około XXX XXX wyników (0,XX s). Masz? Ok. Ta liczba mówi, jak wiele stron internetowych konkuruje z Twoją. Myślisz, że pierwsza lepsza strona www z nimi wygra? Nie wygra! Sprawdź, co zrobić by miała szansę w tym starciu!

Damian Grądzki
Copywriter, Specjalista SEO

> strona internetowa > firmy

Czy warto zlecić firmom projektowanie stron www?

TAK!

Populacja Polski to 40,57 mln, a 35,75 mln korzysta z internetu.

89.2%

89,2% użytkowników odwiedza wyszukiwarki oraz portale

Nie ma Cię w sieci? Marketing internetowy Twojej firmy prawdopodobnie się rozleci.

Jak wybrać firmę do tworzenia profesjonalnej strony internetowej?

Dobra strona to nie luksus. To konieczność w zapewnieniu zwrotu z inwestycji. Nie zrobi tego, jeśli za rok będziesz musiał ją na nowo zaprojektować, bo się nie sprawdza.

Czego wymagać od agencji tworzącej strony i sklepy internetowe?

Agencja powinna:

Mieć na koncie podobne projekty do Twojego.

1

Mówić w języku Twoich odbiorców. Jeśli nie łapie ich żargonu, Twojej wizji, nie zrobi dobrego projektu i tekstów.

3

Mieć na swoim koncie osiągnięcia w zwiększaniu konwersji i skupiać się na optymalizacji UX, tworzyć strony, które są łatwe w użyciu i wciągające, co przełoży się na ilość Twoich klientów.

5

Mieć zaprojektowany proces tworzenia stron, który uwzględnia: badania, tworzenie makiety, projekt graficzny, wdrożenie, kontrola jakości, uruchomienie strony, ponowna kontrola jakości i poprawa wydajności.

2

Być z Tobą w ciągłym kontakcie podczas realizacji zlecenia i rozumieć Twój biznes, bo inaczej nie będzie w stanie stworzyć strony, która skutecznie sprzeda Twoją propozycję wartości.

4

Jakie firmy robią dobre i nowoczesne strony internetowe?

1. Owocni

Nie idziemy w samozachwyt, ale wejdź na naszą stronę i ją przejrzyj. Teraz wpisz w Google “strony internetowe + Twoja miejscowość” i przejrzyj 3 pierwsze firmy, czy widzisz różnicę w podejściu?

Jak to osiągamy?

Myślimy o potrzebach klienta, a nie odhaczaniu kolejnych zleceń. Projektujemy z myślą o konwersji, gdzie wykorzystujemy zasady psychologii sprzedaży. Mamy w tym ponad 20-letnie doświadczenie i nie zawahamy się go użyć w Twoim projekcie.

W tym czasie projektowaliśmy dla takich firm, jak: Lisner, Wella Professionals, Allianz, TESCO, ORACLE, Glaxo Smith Kline, Żabka, Winiary, PKP Intercity, PKO Bank Polski, Mokate, Grycan i wiele innych.

Jak wiele? Sprawdź, z kim współpracowaliśmy i co o nas mówią.

Kiedy już postawimy Twoją stronę, możemy też zająć się też innymi projektami graficznymi i marketingiem - o to też potrafimy zadbać mając dokładnie taki sam cel jak w przypadku stron - dostarczać Ci narzędzia do maksymalizowania zwrotu z inwestycji!

2. Netguru

Firma, która projektuje, buduje i skaluje wszystko, co cyfrowe dla startupów i przedsiębiorstw typu Scale-Up.

3. Ars Thanea

Studio Design & Craft, które zamienia zwykłe projekty w wyjątkowe. Jak sami piszą, tworzą zapierające dech w piersiach projekty i wizualizacje, łącząc design, ruch i technologię.

4. Fireart

Fireart to butikowe studio projektowania i rozwoju produktów cyfrowych. To specjaliści JS (JavaScript) i designu od budowania projektów cyfrowych od podstaw lub odświeżania już istniejących.

5. K2

Grupa K2 wspiera firmy we wszystkich aspektach transformacji cyfrowej i aktywności online, w celu zwiększenia sprzedaży i optymalizacji procesów biznesowych.

6. DreamStorm Studios

To studio, które wykorzystuje innowacyjne technologie do tworzenia unikatowych produktów cyfrowych i doświadczeń.

7. Fuse Collective

To strategiczne agencja brandingowa dla sektora B2B, która przeprowadza kompleksowe rebrandingi i odświeża wizerunek firm.

Ile jest stron internetowych w 2024 roku?

W internecie jest 1,13 miliarda stron www, z czego ponad 80% jest nieaktywnych, a tylko ułamek procenta jest odwiedzanych.

Dlaczego?

Ponieważ większość z aktywnych jest zaprojektowana źle czyt. przedsiębiorca wpadł na pomysł “zrobić stronę”, zlecił ją przypadkowemu wykonawcy, ten zrobił po łebkach, opublikował no i klops.

Strona jest w sieci, ale nikt na nią nie leci.

Dlaczego?

Przyczyną jest często brzydki projekt, brak funkcjonalności i brak odpowiedzi na potrzeby użytkowników.

Jak zachowują się ludzie w internecie?

Oto kilka faktów:

Użytkownik potrzebuje 0,05 sekundy, aby wyrobić sobie opinię na temat projektu Twojej witryny.

42%

42% użytkowników opuści witrynę jeśli napotka problemy: niska prędkość ładowania, niedziałające linki, niereagujący projekt lub problemy z użytecznością

94%

Pierwsze wrażenia użytkowników dotyczące firm w 94% są związane z designem

95%

Konwersje spadają nawet o 95%, jeśli strona jest zaśmiecona lub zawiera zbyt wiele elementów

52%

52% użytkowników, którzy nie wracają na strony, twierdzi, że głównym powodem jest zła estetyka

Czy warto inwestować w tworzenie strony internetowej?

Tak! Inaczej stracisz potencjalnych klientów. Przyciągnięcie ich uwagi jest bezcenne.

  • Średni czas spędzony na stronie to 54 sekundy.
  • Użytkownicy serwisu spędzają średnio 5,59 sekundy na przeglądaniu treści znajdujących się w serwisie.
  • Za każdy 1 dolar zainwestowany w UX zwraca się średnio 100 dolarów.
  • Dobrze zaprojektowany interfejs użytkownika może zwiększyć konwersję witryny o 200%, a lepszy projekt UX może zwiększyć konwersję o 400%.
  • W przypadku 10 najlepszych wyników Google w SERP średnia prędkość strony wynosi 1,65 sekundy.
88%

Odwiedzający pozostają o 88% dłużej na stronach z filmami

Jak zatrzymać klientów na stronie? Nie popełniaj błędów lub gdy wiesz, że je popełnisz - przekaż projekt w ręce doświadczonych projektantów.

Co odstrasza użytkowników w projektach stron internetowych?

Kilka danych:

47%

47% użytkowników nie będzie czekać dłużej niż dwie sekundy na załadowanie strony

40%

40% użytkowników opuści witrynę, jeśli ładowanie zajmie więcej niż 3 sekundy

61%

61% twierdzi, że jeśli nie znajdzie tego, czego szuka w ciągu około pięciu sekund, przejdzie do innej witryny

7 na 10 witryn małych firm nie zawiera wezwań do działania.

57%

57% użytkowników nie poleci firmy, która ma źle zaprojektowaną stronę internetową

84.6%

84,6% projektantów stron internetowych uważa, że ​​największym błędem popełnianym przez małe firmy są zatłoczone projekty stron internetowych

Czego nie wiesz o projektowaniu stron internetowych, które “zatrzymują” użytkowników?

80%

Użytkownicy serwisu spędzają 80% czasu przeglądania w lewej połowie strony

Użytkownicy serwisu spędzają średnio 6,44 sekundy skupieni na głównym menu nawigacyjnym.

67%

Użytkownicy są o 67% bardziej skłonni do dokonania zakupu, jeśli witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych

Jakie elementy wizualne w witrynie internetowej konsumenci cenią najbardziej?

Zdjęcia

Kolory

Wideo

Czy ta wiedza wystarczy, żeby stworzyć dobrą stronę?

Nie, jest zdecydowanie więcej elementów, które wymagają uwagi projektanta oraz specyficznych wymogów konkretnych branż. Ale te dane to dobry strat.

Czy inne firmy inwestują w dobre strony?

73% firm inwestuje w projektowanie dobrych stron internetowych, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Czy przy tak dużej konkurencji jest sens robić responsywną stronę www?

Nowa strona internetowa budowana jest co 3 sekundy. Tzn. że pomimo tak wielu wyzwań strony www są fundamentem marketingu internetowego.

Robienie strony samemu vs. zlecenie firmie tworzącej strony www

Sam nie zrobisz dobrej strony. Szczególnie takiej, która spełnia oczekiwania użytkowników w 2024 roku. No, chyba że na co dzień siedzisz w języku HTML, JavaScript, Wordpressie, Copywritingu, UX Designie i AI.

Co powinny zawierać strony internetowe dla firm?

Tu znajdziesz 2 najbardziej rozbudowane w polskim internecie przewodniki po tym, jak robić strony dla firm: Strony internetowe - kompletny przewodnik i strony docelowe: Landing Page - kompletny przewodnik.

Do tego warto dorzucić jeszcze kilka trendów:

Wykorzystaj AI, które jest w stanie zautomatyzować niektóre procesy np. rozmowę na stronie.

Takiego bota możesz nauczyć swojego biznesu poprzez przesłanie mu informacji o firmie, dzięki czemu będzie mógł odpowiadać na podstawowe pytania klientów tak dobrze, jak pracownik.

Twórz strony pod urządzenia mobilne, które dostosowują funkcjonalności strony do konkretnego urządzenia.

Mniej znaczy więcej. Przeładowane strony wprowadzają chaos. Użytkownik wchodzi głównie po to, by rozwiązać swój problem, a nie zachwycać się nic nie wnoszącymi hasłami czy obrazami.

Wzbogać stronę o efekty. Małe animacje i efekty, które nie obciążają strony, ale wzbogacają jej użytkowanie to sposób na zaangażowanie użytkowników i zatrzymanie ich przy marce.

Komu zlecić stworzenie najlepszej strony internetowej?

Komuś, kto nie zaprojektuje sztampy, odgrzeje kotleta, wygeneruje teksty z Chat GPT i użyje stockowych zdjęć.

Zleć to komuś, kto zapewni Ci to, że firma urośnie, dzięki pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google (SEO), pomocy w doborze hostingu, domeny, szablonu, systemu zarządzania treścią i zajmie się bieżącą aktualizacją oraz zaprojektowaniem wizytówki.

Wyczułeś, że sugerujemy Owocnych? Masz rację. Dlaczego? Ponieważ nie rzucamy słów na wiatr.

Zwiększymy konwersję Twojej strony albo zwrócimy Ci 100% środków! Kto inny da Ci taką gwarancję?

Zdobądź piękną, wysokowydajną stronę, która przekonuje znacznie więcej klientów niż strony Twojej konkurencji.Ciesz się nawet 3x większymi zyskami w sieci. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kliknij i porozmawiajmy o Twoim projekcie: https://strony.owocni.pl/

Rozdział 1:
Podstawy współczesnych stron internetowych
Nauczysz się, jak dostosować swoją stronę internetową do wymogów dzisiejszego internetu, tak by zyskać przewagę marketingową i wzrost dochodów.
Rozdział 2:
Budowa stron, które robią robotę
Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt Twojej strony, aby nie tylko wyglądała dobrze, ale przede wszystkim przynosiła zyski.
Rozdział 3:
Rodzaje biznesowych stron internetowych
Nauczysz się, jak dopasować właściwy typ strony internetowej do Twojego biznesu. Co przekłada się na skuteczniejszy marketing i większe zyski.
Rozdział 4:
Kluczowe podstrony firmowe
Nauczysz się, jakie podstrony są kluczem do skutecznego marketingu i jak je budować, aby przynosiły Ci stały dochód.
Rozdział 5:
Elementy skutecznych stron
Nauczysz się, jak optymalizacja poszczególnych elementów strony może stać się Twoim kluczem do skuteczniejszego marketingu i większych zysków.
Rozdział 6:
Kluczowe cechy skutecznej strony
Nauczysz się, jak kształtować doświadczenia użytkownika i jak przełożyć je na większe zaangażowanie klientów i wzrost dochodów firmy.

Owocni eksperci cytowani są przez:

Zamów bezpłatne
badanie strony, by
otrzymać porady
od ekspertów

Usprawnij to na stronie firmy
i przygotuj więcej miejsca
na nowych klientów.

Zamów badanie teraz

Serwis oceniany przez klientów jako
DOSKONAŁY! w ankiecie badania opinii.

4.98 / 5